PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Vibeke [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Vibeke

Vibeke
24-06-06, 16:54
Heisann!:vinker:
Jeg heter Vibeke er 24 år og bor i stavanger sammen med samboeren min og sønnen vår på 1.5 år.
Jeg har hatt diagnosen endometriose i 5 år, men har hatt smerter og plager siden 11-12 års alderen. Har hatt to lap. og er for tiden på min 3 hormonbehandling.
Jeg har vært medlem på forumet en stund men ikke aktiv, så jeg skal prøve å endre på det nå:blunk:

Hedda
24-06-06, 17:03
Hei Vibeke:vinker:

Velkommen hit! Håper du vil trives her.

Hilsen Hedda:klemme:

Katarina
24-06-06, 17:04
Hei på deg og velkommen hit! :vinker:

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. :klemme:

Hvilken hormonbehandling får du nå?

Vibeke
24-06-06, 17:09
Hei
Jeg går på zoladex, fikk første sprøyten 15 mai. Har ganske mye plager så jeg har nettopp fått activelle. Ser de fleste her får livial, men regner med det er noenlunde det samme.

ToneL
24-06-06, 21:33
Hei. Velkommen:) Nå er ikke jeg så god på behandling av endo-hva gjør den hormonbehandlingen du får? hindrer det eggløsning og hele pakka???mye bivirkninger? Håper du får det fint her...veldig greit å kunne ha kontakt med andre endo'er:domm:

Ingrid
24-06-06, 23:28
Hei Vibeke

Velkommen hit :vinker:

Karoline
24-06-06, 23:29
Hei og velkommen hit :hallo: :hurra:

Maria
25-06-06, 21:03
:vinke:

Velkommen Vibeke!!
Hyggelig at du vil være litt mer aktiv her nå :hurra:
Gleder meg til å bli kjent med deg.

NN2
25-06-06, 21:35
Hei og velkommen til oss

Irene
26-06-06, 08:23
Hei på deg vibecke!:yiiha:

Kjekt at du blir mer å se her inne på forumet!
Blir kjekt å bli bedre kjent med deg:hurra:
:klemme: fra Irene

Karen
26-06-06, 09:57
Hei Vibeke! :vinker:
Gleder meg til å bli mer kjent med deg. Flott at du er aktiv på forumet. Velkommen!

Reidun
26-06-06, 12:09
velkommen hit.
:vinke: