PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
dette er meg... [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : dette er meg...

Lillan
08-10-09, 00:30
Hei
Kanskje på tide å pressentere seg etter ett års medlemsskap her.

Jeg er en jente på 26 år, bosatt på landet med masse herlige dyr og min umistelige samboer. Er utdannet pedagog, men etter å ha jobbet med det i to år, fant jeg ut at jeg ville starte for meg selv i stede, så driver ett spisested..
:hurra:
Har ikke tid til hobbyer etter jeg ble selvstendig, men har tenkt å ta opp en av hobbyene som jeg har drevet med siden jeg var 6 år, pistolskyting. Har tross alt 3 NM tittler i det, så håper å få tid til å ta det opp igjen snart nå som resturanten ikke er i oppstartsfasen lenger!

Så litt annet:
Vi har prøvd å øke familien vår i ca 4,5 år nå, men til ingen nytte.
Har vært på masse kontroller, men aldri helt fått svar på hva som kan være galt. ( inntill nå )
Synes ikke legene jeg har gått til har tatt meg spessielt særiøst, da jeg sa at jeg hadde lest om endo, og syntes selv jeg hadde mange av symptomene, men det endret seg veldig da vi endelig fikk time på fertillitets klinikken sør.

Ble sendt på undersøkelse, og gjett en gang hva jeg hadde!!! Joda, det stemte som jeg sa til legen den gangen, da hun slang i tryne på meg at det var faktisk hun som var legen og at jeg måtte slutte å lese om slike ting på nettet, det gjorde en bare syk.....

Så nå har jeg begynt på hormon stimulering som settes via sprøyteform. Så er det skjekk til mandag og regner med at eggene blir tatt ut i løpet av uke 42.

Så nå er vi spente alle sammen her i heimen kan du skjønne, jeg, mannen min, hunden vår, puselusen og alle 74 kyra!:dance:

NN1
08-10-09, 01:47
Velkommen hit!

Dagfrid
08-10-09, 08:26
Heisann! Koselig å lese at det fins flere "bondekjerringer" her inne:)
Lykke til framover!

Karen
08-10-09, 09:00
Velkommen hit! Lykke til med forsøket!

Diane
08-10-09, 10:21
Velkommen og lykke til!

Aina
08-10-09, 10:37
Velkommen og lykke til :)

Astrid
08-10-09, 10:37
velkommen og lykke til :krysse:

Karoline
08-10-09, 21:17
Velkommen hit, og lykke til :)

Miriam
08-10-09, 21:29
Velkommen og masse lykke til :hallo:

Lisbeth
08-10-09, 22:44
Velkommen og lykke til! :krysse:

Hanne23
09-10-09, 17:52
Velkommen og lykke til :)

Tina
13-10-09, 19:28
Velkommen hit og lykke til:kjempeklem:

NN2
13-10-09, 21:59
Hei og velkommen hit :hallo:

EvaM
14-10-09, 00:19
Hei og velkommen hit. Nei, det er desverre ikke alltid at legene tar oss på alvor. Det er ett av problemene jeg også har opplevd, derfor er jeg så glad for at denne nettsiden finnes. Jeg ønsker deg lykke til og ønsker deg riktig god bedring

Sara Helene
18-10-09, 11:52
Velkommen, og lykke til!!:sol:

Liv30
18-10-09, 19:23
Velkommen hit, og masse lykke til med forsøket :)