PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Kort om meg [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Kort om meg

Linda J
25-10-09, 23:15
Det er nå tre år siden jeg fikk diagnosen endometriose. Jeg leste litt den gangen og har i grunn ikke ofret dette noe mer tanke bortsett fra å innse at jeg kanskje ikke får flere barn og at jeg må holde ut med store blødninger og mye smerter rundt mens.
Nå holder kroppen min på å gå fullstendig i stå, den er et vrak. Så da jeg ved en tilfeldighet søkte opp om endometriose her om dagen fikk jeg tårer i øynene. Kanskje jeg ikke er så hypokonder, sytete og ikke minst psykisk syk slik jeg føler meg til tider? Kanskje finnes det en årsak og en sammenheng? Jeg er ikke alene og det er ikke bare til å ta seg sammen, det er en grunn for at jeg har vondt og har alle disse plagene!

Jorunn
25-10-09, 23:31
Du er ikke alene ihvertfall - selv om ikke det tar bort plagene og vondtene, så er det ihvertfall en styrke å vite at man ikke er psyk.. :kjempeklem:

Linda J
25-10-09, 23:42
Takk Jorunn.
Jeg opplevde faktisk for første gang denne uken å bli tatt på alvor av en lege uten at han insinuerte psykiskiske årsaker til problemene. Det var en fantastisk følelse. Legen ante ingenting om endometriose da, men likevel.

Dagfrid
26-10-09, 12:14
:hallo:

Katarina
26-10-09, 13:08
Velkommen hit, fint og høre litt om deg, håper du vil trives. :vinker:

Miriam
26-10-09, 20:19
Velkommen hit til oss:vinke:

Sara Helene
27-10-09, 00:34
velkommen!!:sol: