PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

CecilieS
04-12-09, 22:49
Jeg oppdaget i går at det faktisk finnes en egen forening for dem som sliter med det samme som meg -hurra!:hurra:

Jeg fikk stilt diagnosen i mai i år i forbindelse med utredning av barnløshet... Hadde ikke tenkt så mye mer på det egentlig, plagene er nå der og det var liksom ikke så mye jeg fikk gjort med det... Synes det bedret seg mye etter laproskopi, men de siste mnd har det bare blitt verre og verre igjen. Så jeg kikket litt rundt på nettet for å finne ut mer, og vips! Her er jeg :)

Ellers litt om meg: 27 år, giftet meg 1.august i år, jobber i barnehage. Mitt største ønske her i livet er å bli mor, men det har vist seg å være svært vanskelig... :( Vi skal inn til St.Olavs for vårt første IVF-forsøk i februar, og er naturlig nok veldig spente på det! :)

Miriam
04-12-09, 23:38
Hei og velkommen til oss :hallo:
Lykke til med IVF :krysse:

Sara Helene
05-12-09, 00:19
Velkommen!!:sol:

Line
05-12-09, 00:34
hei:)

velkommen!

Lykke til med IVF!!

Astrid
05-12-09, 01:07
Velkommen hit :blomster:

Hanne23
05-12-09, 01:17
Velokommen :)

Hanne23
05-12-09, 01:17
mente velkommen :P

Karen
05-12-09, 13:26
Velkommen hit, og lykke til i februar :)

Tina
05-12-09, 14:47
Hei og velkommen hit:hallo: Trist at dere må ha ivf, men godt dere får hjep nå;)
Vi er mange "erfarne" ivf damer her inne, desverre kan man vel si, men dersom du lurer på noe er det bare å spørre!

CecilieS
05-12-09, 15:17
Takktakk!

Det er utrolig godt å vite at man ikke er alene, og å komme i kontakt med noen som har vært igjennom det samme:)

Jeg kommer nok til å spørre og gnåle om alt jeg lurer på, det er jo ganske mange ting man lurer på i forbindelse med en ivf...

Dagfrid
05-12-09, 19:12
:hallo:

Cecilie SK
20-01-10, 13:20
Lykke til, jeg krysser fingrene for dere :)