PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei på dere :) Vil gjerne høre fra andre med liknende historier! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei på dere :) Vil gjerne høre fra andre med liknende historier!

Kristine81
15-12-09, 17:54
Er vel på tide å lage en presentasjon etter å ha vært medlem i over en måned!

Jeg er 28 år fra Fredrikstad og fikk beskjed om at jeg har utbredt endometriose etter lap. 27.oktober (2009). Jeg hadde faktisk ikke mistanke om det selv, til tross for pågående menssmerter etter at jeg slutta på p-piller for snart to år siden. Ble henvist dit av gyn. Ernø etter å ha prøvd å bli gravid i ca. halvannet år. De fant også ut at jeg har en tett eggstokk, og en "tilsynelatende" åpen.. Vet ikke helt hva det vil si, men.. Før lap. gikk jeg 3 mnd. på Pergotime, påvist eggløsning én gang. Fikk enda mer mens/endosmerter av det, og lurer på om noen vet om Pergo faktisk kan forverre endometriose?

Etter lap. har jeg hatt litt mindre vondt ved mens, til tross for at de ikke tok noen utskrapning el.l. Nå sier gyn. at jeg skal begynne på Pergo igjen. Skal til gyn. i mars, og har jeg ikke blitt gravid innen det settes jeg i prøverørskø. Synes det er slitsomt med all prøvingen, og når ikke Pergo gjorde susen sist, kjenner jeg at jeg ikke helt tror det kommer til å gå denne gangen heller, men det er derfor jeg har meldt meg inn her, så jeg kan få tips og råd og lære av andres erfaringer. Så håper jeg at også jeg kan bidra med noe tilbake.

Ellers er jeg egentlig ei glad og positiv jente som absolutt ikke lar meg knekke så lett. Har meldt meg inn i endometrioseforeningen og håper jeg blir litt klokere av det. Jeg har interesser som sang og musikk, hunden min og healing. Gleder meg til å høre fra andre likesinnede :)

Hilsen Kristine.

Karen
15-12-09, 21:01
Velkommen hit Kristine! Håper du finner det nyttig her inne.

Astrid
15-12-09, 21:26
Hei og velkommen hit :blomster:

Tina
16-12-09, 00:16
Hei og velkommen hit:vinker: Her inne er vi mange som er eller har vært i samme situasjon så håper du vil hjelp til det du trenger;)

Miriam
16-12-09, 00:16
Hei og velkommen til oss :hallo:

Her finner du nok mye nyttig :)

Dagfrid
16-12-09, 09:23
Hei, og velkommen:)

MaritV
16-12-09, 12:18
Hei og velkommen hit :)

Sara Helene
16-12-09, 14:36
velkommen hit!!

Kristine81
16-12-09, 23:37
Takk så koselig, her var det varmt og godt kjente jeg :)

Lisbeth
17-12-09, 01:30
Hei og velkommen til oss! :klemme:

Katarina
22-12-09, 01:32
Velkommen hit! Jeg er fra Særp. :dulte:

Cecilie SK
20-01-10, 13:17
Hei
Jeg har brukt Pergotim mange ganger og har noen ganger blitt gravid og andre anger ikke. Ikke gi opp, du må nok regne med mange "runder".
Selv har jeg tre barn nå (alle etter Pergotim), men du kan trygt si at det var mange forsøk for hver av dem....