PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
MiriamS [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : MiriamS

MiriamJ
17-07-06, 22:41
Hei alle sammen!

Tenkte jeg også skulle skrive en kort liten presentasjon av meg..

Jeg har bare fått en "halv" diagnose, legene sier at jeg har hatt det, men at det har gått over. Det tror jeg hva jeg vil om.. ;) Så nå venter jeg bare på at legene skal sende meg hit og dit, ta de prøvene de trenger og så får vi se hva de finner ut til slutt. Jeg har 9 av de 14 symptomene som står listet her på siden, så sjansene for at jeg har endo er vel i det minste statistisk mer enn sannsynlig..

Ellers bor jeg sammen med mannen min på Nordstrand i Oslo, og vi går og venter spent på det nye familiemedlemmet som kommer i september; en liten valp! Vet ikke helt hva jeg vil jobbe med, men jeg lurer litt på førerhundtrener eller noe i den duren.

-MiriamS

Maria
17-07-06, 23:29
:vinke:

Hei på deg MiriamS!!

Så koselig at du har funnet veien inn hit til oss.
Gleder meg til å bli kjent med deg.

Håper at legene snart klarer å bestemme seg for om du har endo eller ikke. Man kan bli litt frustrert av å ikke få klare svar.

Hva slags hund skal dere få??
Jeg har selv en Nova Scotia Duck Tolling Retriver på 17 mnd. Han er mitt barn, og derfor en smule bortskjemt :fnis:

MiriamJ
17-07-06, 23:31
Du tuller med meg!

Vi venter på en toller vi også! Hvor har du kjøpt din? Nå ble jeg nysgjerrig!

:)

Maria
17-07-06, 23:42
Så morsom :hurra:

Du har masse å glede deg til, tollere er herlige!!!!

Vi kjøpte Herman i Sandefjord. Pappa`n hans er Westerlay Canadina Rockies, store muligheter for at den du får er i slekt med han :blunk:

JanneF som er på forumet her har også toller. Min Herman er onkel til hennes Timmy, selv om Timmy er 9 år, og Herman bare 17 mnd.

Her er gutten min:
http://home.online.no/~niesto/artimages/ACFCUA_bbW1r.jpg

Maria
17-07-06, 23:56
Kanskje toller burde vært lagt til listen for symptomer på endometriose?? :latterkule:

NN2
18-07-06, 09:09
Har gledet meg til å komme hjem fra nattevakt for å lese her nå ja ;)
Tikka inn en liten sms om et nytt medlem her som ventet en tollervalp til høsten :)

Velkommen hit skal du være Miriam. skal bli hyggelig å bli kjent med deg. Fint du fant veien inn hit selv om du bare har en halv diagnosesom du selv sier.:hallo:

Ellers må jeg jo :flire: litt da. Så morsomt at flere av oss har tollere her inne:) Du har noe og glede deg til Miriam. Jeg har nå hatt min toller i ni år. Han heter som Maria skriver Timmy. Kan ikke tenke meg og bytte ut rasen. Har hatt to golden retrivere tidligere. Som Marias sin Herman er nok Timmy og en smule bortskjemt ja. Eneste barn i familien:fnis:

Bare å sende P.M.

:vinker:

Irene
18-07-06, 09:54
Hei Miriam:vinke:
Velkommen til forumet!Skal bli gøy å bli kjent med deg:yiiha:
Synd at du bare har fått halv diagnose, da må du jobbe så mye mer for å få hjelp,men som du sier så vet du best selv!Håper legene finner ut av det hvertfall!
Vil du bli førerhundtrener ja, hva må du studere da?
Studerer du noe nå?
Ha en fin dag!
:klemme: fra irene

MiriamJ
18-07-06, 12:42
Hei Miriam:vinke:
Velkommen til forumet!Skal bli gøy å bli kjent med deg:yiiha:
Synd at du bare har fått halv diagnose, da må du jobbe så mye mer for å få hjelp,men som du sier så vet du best selv!Håper legene finner ut av det hvertfall!
Vil du bli førerhundtrener ja, hva må du studere da?
Studerer du noe nå?
Ha en fin dag!
:klemme: fra irene

Vet ikke helt hva jeg må studere for å bli førerhundtrener, skal kontakte blindeforbundet i dag og høre om de vet noe.. Jeg begynte å studere spesialpedagogikk på UiO i fjor høst, men jeg tror ikke det er noe for meg.. Det ble litt for filosofisk og for lite konkret for meg..
Uansett kommer jeg til å ta utdanning innen noe som har med hund å gjøre.. Kan en del fra før, er så heldig å ha en svigerinne med superpeiling på hund.. Så hvis noen lurer på noe med hund, er det bare å spørre, enten på P.M. eller på mail. :)

-MiriamS :yiiha:

Karoline
18-07-06, 15:33
Hei og velkommen til oss. :gruppeklem:

Reidun
06-08-06, 11:16
velkommen inn til oss.:vinke:
skal bli koselig å bli mer kjent med deg.
:kjempeklem:

Katarina
07-08-06, 09:57
Heisann og velkomme hit til oss!

:vinker: