PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
hei hei, [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : hei hei,

tovemor
28-02-10, 03:33
Hei. Jeg er ei jente på 21 som fikk diagnosen endo 15 januar. Da ble jeg operert (kikkehull) å de fjernet en god del endo. Mannen min va litt bekymret for operasjonen tok litt lang tid:sukk: Oppholdet på sykehuset var langt fra trivelig. De "glemte" meg nede på intensiv avdelingen etter operasjonen, å der skulle jeg egentlig ligge i max 1 time.. jeg lå der 2-3 timer. Jeg spurte flere ganger om å få komme opp på rommet men de tok alle andre enn meg:leimeg: Jeg ble så redd og lei meg at jeg krevde å få mannen min ned dit ØYEBLIKKELIG! Så jeg fikk heldighvis ringt han, og da skulle de plutselig hendte meg! Jeg var heller ikke heldig med legen, første gang vi kom inn på sykehuset på gyn å testing av mannen, fikk vi overlegen. En dr*ttsekk som behandlet oss som nullverdig. Han mente vi hadde ikke noe der å gjøre for vi var så "unge" og da jeg fortalte at jeg hadde mistet 3 ganger før i ca 5-6 uke så mente han at det var ikke noe spontan abort!:sjokk: og kritiserte meg og snakket nedlatende da jeg begynte å gråte da han nevnte operasjon (Jeg hadde aldri blitt operert før, så tanken på narkose og at de skulle skjære i meg, da knakk jeg fullstendig) da ble han nesten sint, og mente at jeg trengte ikke grine for det!:trist:

Operasjonen kom og jeg var "klar" på en rar måte. Men kom meg gjennom det, tror dere ikke jeg fikk samme lege da??:slå: joda, og han måtte faktisk bite i det sure eple! Han sa følgende "ja det var som jeg hadde mistanke om, du har endometriose" Han som sa at vi ikke hadde noe der å gjøre?? da ble jeg sint!!!
Han ga meg et sjema om endo, der sto det lite og mindre forståelig. Sammen med et hefte om kunstig befruktning. Vi skulle rett inn på kunstig befruktning. Jeg snakket med en vennine som var inne på samme operasjon om hvordan han var. Og han hørte godt hva jeg mente om han! Det var ikke noe positivt:roper: men det som er litt komisk er at dette var første mensen dagen min. Og derfor så prøvde vi likevel å bli gravid liksom, å gjett da!! Jeg er gravid!!!!:hurra::hurra: etter 3 år med prøving så klaffa det, rett etter operasjonen!!:sol:

Jeg var inn på UL den 17 februar, da var jeg litt over 4 uker på vei. Og DUSTEN viste ikke om det var 1 eller 2 foster der inne, for han fikk ikke noen god vinkel på den ene flekken. Men den andre fikk vi GOD vinkel på:kaos: hihi,, Nå er jeg over 6 uker og skal inn på ny UL neste uke. Desverre så var den andre legen på ferie så jeg får ikke bytta før neste gang:sur: men DUSTEN mente at det kunne være et dårlig miljø for fosteret(ene) siden det var så tili etter operasjonen.. Å så var han nesten litt skuffet for at vi hadde klart det selv, for da fikk ikke de noe pluss i margen for at de hadde klart det med prøverør:sjokkert: sjokkert over oppførselen til den legen, skulle ikke fått jobbet med pasienter han!

Langt fåredrag om meg her, unnskyld dette. Men et spørsmål, er det sant at det er et dårlig miljø for fosteret nå? På grunn av operasjonen?? Litt bekymret her:skremt:

Karen
28-02-10, 14:34
Velkommen hit, og gratulerer så mye med spiren i magen. :sol:

Astrid
28-02-10, 15:59
velkommen hit:vinker:

Miriam
28-02-10, 16:53
Velkommen til oss :hallo:
Vet ikke noe om miljø for fosteret etter lap, men har hørt at man bør prøve og bli gravid ikke for lang tid etter lap. Så da er det vel en bra ting?

Maria
28-02-10, 17:36
:vinke: Velkommen hit!

Gratulerer med graviditeten!

Ann Kristin1969
28-02-10, 20:23
Hei. Velkommen hit. Jeg ble gravid rett etter Lap, og datteren min er i dag 14år, så det kommer til å gå helt bra med deg ogsp. Gratulerer

Dagfrid
01-03-10, 10:07
Velkommen!
Eneste jeg har hørt er at det er bra å prøve å bli gravidrett etter lap, så det tror jeg ikke det er noe skummelt med. Hvis du skal opereres i framtida, så bruk fritt sykehusvalg og reis gjerne til Ullevål. Der er de ihvertfall ikke sånn!
Gratulerer så mye med graviditeten:hurra:

tovemor
01-03-10, 13:08
takk for svar og for velkommsten:hurra: skal nok velge et annet sykehus neste gang ja:krysse: