PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
På tide med en presentasjon gitt :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : På tide med en presentasjon gitt :)

Rannveig
11-03-10, 11:30
I og med at jeg har skrevet noen innlegg her nå, tenkte jeg at det var på tide med en presentasjon :)

Jeg heter altå Rannveig, og er -87 modell.
Jeg bor på nordmøre, på et lite småbruk. Skogen på oversiden av huset, og sjøen på nedsiden av huset. Rett og slett en naturperle.
Jeg og samboeren min JK (som jeg har vært sammen med sidn aril 06 :hjerte:), kjøpte dette stedet høsten 09, og vi stortrives :lykkelig:

Sammen har vi mange dyr, og vi lever og ånder for dem alle sammen.Vi har to Alaska husky gutter - Storm og Zizu. Begge er født sommeren 09.:luftehund:
Vi, eller jeg, har en tarantell - Tara, og tre fugler av tre arter. Jeg har en dvergpapegøye - Fiona, en nymfeparakitt - Loke, og en grå jaco - Troxy.
Nok dyr? Nei, det blir ihvertfall en fugl til - om ikke to :flau::fnis:

Så langt mht endometriose, har jeg ikke fått bekreftet det vad lap enda, men har vært på gu og ul på Molde Sykehus, og gyn fant endo der. Skal på lap så fort som råd.
Har slitt med smerter siden jeg fikk mens som tidlig tenåring. Smertene har bare økt med årene, og trådde skikkelig til da jeg sluttet med prevesjon, med ønske om å få barn.
Har vært gjennom noen leger med sine meninger, har ikke blitt tatt på alvor - noe jeg merker er vanskelig uansett egentlig.
HELDIGVIS er fastlegen min såpass at hun så alvoret, og henviste meg til sykehuset :)
Nå gjenstår det å "overbevise" de andre rundt, som f. eks arbeidstaker.. Er for tiden lærling som Barne og ungdomsarbeier, utplassert i barneskole. Og skal ta fagbrevet snart. Forhåpentligvis til våren, men nå pga fraværet pga smertene, er det mulig det blir utsatt og jeg må antagelig utvide lærekontrakten. På dette området er jeg heldig ved veilederen min, som ber meg senke skuldrene, og fokusere på at jeg skal få orden på magen min.

Heldigvis har mamma og flere fra den siden av familien slitt mye, selv om de ikke har fått diagnosen endo. Men hun støtter opp, og er der for meg :hjerte:
Svigers har hatt sine tvil om magen min "hun gjør det nok verre enn det er....hun har sikkert bare lett for å være hjemme fra jobb ovs"! :sur:
Men de har nå fått SETT at jeg har vondt, ikke bare 'hørt snakk om det', og de vet det henger en diagnose i luften - og da ble det en annen tone med engang. Ut i fra samtale, er de også støttende :rørt:

Ellers er jeg er blid, positiv, ærlig og "fargerik" jente :)

Sånn, det var meg :)

Karen
11-03-10, 12:40
Velkommen til deg Rannveig!
Koselig med så mange dyr:)

Lisbeth
11-03-10, 13:16
Velkommen Rannveig!

Tone80
11-03-10, 14:41
Velkommen hit:sol:

Astrid
11-03-10, 14:45
Velkommen hit :vinke:

Dagfrid
11-03-10, 16:03
Et lite :hallo: fra meg også, selv om vi har "pratet" en del allerede:)

Miriam
11-03-10, 21:25
Velkommen til oss :hallo:

Hanne23
11-03-10, 23:50
Velkommen :)

Karoline
12-03-10, 01:15
Velkommen hit

Rannveig
15-03-10, 15:55
Tusen takk for velkomster :)