PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Marit H [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Marit H

Marit79
30-07-06, 18:50
:soleseg: Heisann:)
Meldte meg inn for en stund siden, men har hatt en lang og deilig ferie på hytta og der er det smått med internett. Jeg er 27 år og jobber som lærer, noe jeg stortrives med. Venter fortsatt på drømmemannen, han kommer nok:klems: ellers holder jeg på med kampsport og dirigerer 50 søte små i et skolekorps. Mye lyd, jeg sier ikke mer:karaoke:
Jeg fikk diagnosen endometriose etter lap høsten 05. Gikk ca 9 mnd med smerter før operasjon, noe jeg skjønner ikke er så lenge. Mista den første jobben min pga endometriosen, men har vært mer eller mindre smertefri etter operasjonen så nå ser jeg lysere på livet:vinke: Foreløpig er begge eggstokkene mine intakte og har ikke fått nye cyster, så etter å ha lest innlegg fra andre føler jeg meg ganske heldig. Har hatt mye tarmproblemer i vinter som legen prøver å finne ut av. Gynekologen min mener det kan ha sammenheng med endometriose, så mulig at det blir ly lap om en stund om ikke de finner noe annet som er galt. Men alt i alt syns jeg at jeg foreløpig har sluppet ganske lett unna og håper at det holder seg slik i god tid fremover.
Det var vel nok tenker jeg.
Hei så lenge:-)

hilsen Marit

Karen
30-07-06, 20:06
Hei Marit! :hallo: