PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Marit H [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Marit H

Marit79
30-07-06, 18:50
:soleseg: Heisann:)
Meldte meg inn for en stund siden, men har hatt en lang og deilig ferie på hytta og der er det smått med internett. Jeg er 27 år og jobber som lærer, noe jeg stortrives med. Venter fortsatt på drømmemannen, han kommer nok:klems: ellers holder jeg på med kampsport og dirigerer 50 søte små i et skolekorps. Mye lyd, jeg sier ikke mer:karaoke:
Jeg fikk diagnosen endometriose etter lap høsten 05. Gikk ca 9 mnd med smerter før operasjon, noe jeg skjønner ikke er så lenge. Mista den første jobben min pga endometriosen, men har vært mer eller mindre smertefri etter operasjonen så nå ser jeg lysere på livet:vinke: Foreløpig er begge eggstokkene mine intakte og har ikke fått nye cyster, så etter å ha lest innlegg fra andre føler jeg meg ganske heldig. Har hatt mye tarmproblemer i vinter som legen prøver å finne ut av. Gynekologen min mener det kan ha sammenheng med endometriose, så mulig at det blir ly lap om en stund om ikke de finner noe annet som er galt. Men alt i alt syns jeg at jeg foreløpig har sluppet ganske lett unna og håper at det holder seg slik i god tid fremover.
Det var vel nok tenker jeg.
Hei så lenge:-)

hilsen Marit

Karen
30-07-06, 20:06
Hei Marit! :hallo:

Velkommen hit.
Høres ut som om du har nok å gjøre på fritiden. Vet ikke om jeg hadde klart lyden ved å dirigere så mange barn. Du må være en tålmodig sjel. Fint å høre at du ikke er så veldig plaget av endometriosen og at operasjonen hjalp.
Vi snakkes!

Maria
30-07-06, 20:18
Hei Marit H

Høres ut som en tøff dame du, kampsport og greier :bokse:

Velkommen til oss, gleder meg til å bli mer kjent med deg.

Katarina
30-07-06, 22:29
Heisann og velkommen til oss! :vinker:

Håper du vil trive her, skal bli koselig å bli kjent med deg. :blunk:

Lisbeth
30-07-06, 23:15
Hei hei :vinke: ! Velkommen inn til oss! Håper du finner deg vel tilrette her på forumet. Det er en voksende gjeng med flotte damer her.

Miriam
31-07-06, 23:23
Hei på deg! Ønsker deg velkommen.

Elin
01-08-06, 16:12
Hei Marit!!

Velkommen hit til oss, håper du vil trives her:hallo:

Kampsport høres så gøy ut, jeg har tenkt på om jeg skal begynne med kickboksing, men er ikke helt klar for det ennå. Hva slags kampsport er det du driver med??

God klem fra Elin

Ingrid
03-08-06, 00:09
Hei Marit

:hallo: hit! Lærer - jo det er verdens beste yrke!!!

Reidun
06-08-06, 11:18
hei
og velkommen inn hit til oss.:vinke:
skal bli koselig å bli mer kjent med deg.
:venner:

Marit79
11-08-06, 11:45
Driver med Capoeira, en brasiliansk kampsport. Salig blanding av dans, akrobatikk, spark og musikk. Anbefales!

Karoline
14-08-06, 17:47
Hei, Marit og velkommen til oss. Er enig med Karen og at du må være veldig tålmodig. Håper de er samstemte.

NN2
24-09-06, 08:34
:hallo: hit til oss.

:klemme: