PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Biter falt på plass og her er jeg [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Biter falt på plass og her er jeg

Janne79
15-04-10, 13:03
Jeg er ei frustret frue fra skogene i telemark. Jeg har 3barn er gift og jobber som hjelpepleier og er 30år gammel.

Jeg har i mange-mange år gått rundt og visst det må ha vært noe med meg. Jeg har hatt unormalt store og smertefulle blødninger stort sett i ammenheng med klumpete blod.
Når min datter var 1år begynte jeg å få enorme eggløsningsmerter. Dette skjer annenhver mnd. nå..Det føles som om hele livmoren min vrir seg og jeg har så smerter at jeg holder på å svime av.
Jeg har pipinger i øret og er unormalt mye trøtt og slapp. Slik har det vært helt siden jeg kom i puberteten.

Jeg har vært hos så mange forskjellige leger. Ingen har kunnet si hva det kan være. Det er bare en tilfeldig googling som gjorde at jeg ble oppmerksom på endometriose. Jeg har så mye til felles med mange her inne og jeg skjønner ikke hvorfor denne diagnosen ikke har vært tatt opp de 100gangene jeg har vært hos legene.

Jeg skal lese mye her inne fremover og gjøre min lege bevisst over denne diagnosen og se om vi kanskje kan finne ut noe sammen.

Det som er det værste for meg ved evnt utredning er at jeg har helt panikk for underlivsundersøkelser. Det har blitt litt bedre med årene, men jeg syntes fremdeles det er værre enn de fleste. Derfor kvier jeg meg veldig til å utrede dette, siden man bruker innvendig ul osv. Men nå har jeg levd med disse smertene i så mange år, at hvis det ikke blir værre så kan jeg jo se ting ann.

Jeg er ivertfall veldig glad for å ha funnet dette forumet. Slik at jeg får snakket med damer i lignende situasjoner og bli litt kokere:)

Klem fra meg:)

Karen
15-04-10, 19:56
Velkommen hit, Janne :)

Miriam
15-04-10, 21:02
Velkommen til oss :vinke:

Astrid
15-04-10, 22:47
velkommen hit :vinke:
og lykke til med utreding.

Uregistrert
15-04-10, 23:23
Så koselig:) Nå ble jeg glad...søte dere er:)