PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
MarianneLa - hei :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : MarianneLa - hei :)

MarianneLa
02-08-06, 15:41
Hei!

Jeg er selv ganske ny her inne selv. Har lest masse og setter stor pris på alt som er å lese her inne!

Er 28 år, relativt nygift, bor i Bærum og har et stooort barneønske :)

Slik er min historie:
Har alltid hatt mye og smertefull mens, men hadde et avbrekk fra dette da jeg gikk på p-piller i ca 5 år. Det var natt til nyttårsaften for 2 1/2 år siden jeg våknet med ektreme smerter. Mannen min våknet av at jeg stønnet og vred meg i sengen. Stablet meg inn på badet og prøvde gå på do. På vei tilbake til soverommet gikk jeg rett i bakken. Da var det en viss en som fikk panikk!! Jeg ble bedre utover natten og kom meg til fastlegen min en stund etter. Han syntes jeg var litt hypokonder og skyldte bare på at jeg hadde hatt eggløsning..... Pytt, pytt liskom. Litt av en lege! Jeg antar nå at det var da det begynte.. Hatt et par slike tilfeller etter det, og kom meg i fjor høst til gynekolog, og hun oppdaget med en gang at det var cyster og endo på gang. To laps, en i oktober og en i januar med påfølgende procren kurer ble den foreløpige løsningen. Nå er det kun en ting som står i mitt hode - bli gravid!! (Bare for å ha sagt det; jeg sluttet på p-piller 1 1/2 år før jeg fikk diagnosen, og ingen graviditet der.....).. Da jeg har massiv endo, og med anbefalinger fra gyn om å søke IVF, skal vi snart i gang med det..

:) Hilsen MarianneLa

Elin
02-08-06, 16:43
Hei MarianneLa!!

Velkommen hit til oss:hallo: Håper du vil trives!!

Lykke til med IvF, blir spennende å følge deg videre!!

God klem fra Elin

Lisbeth
02-08-06, 17:38
Hei hei! :vinke:
Velkommen hit! Her er det samlet en gjeng flotte og kunnskapsrike damer som kan svare på det meste :blunk: Håper du trives her og får svar på det du lurer på.

Lykke til med forsøkene. Håper dere lykkes i å bli foreldre!

Maria
02-08-06, 18:14
Hei Marianne :vinker:

Så koselig at du har funnet veien inn til oss.

Ønsker deg lykke til med ivf forsøkene du skal ha. Vi får :krysse: for at det holder med ett!!

Maria

MarianneLa
02-08-06, 21:15
Hei igjen.

Så koselig med så mange tilbakemeldinger allerede! Det er trygt å vite at det er flere der ute som har det noenlunde likt som oss.. Jeg har allerede hatt masse glede av både dette forumet og magasinene!

Kom nå nettopp hjem fra middag hos en god venninne. To av mine søte venninner er gravide og de ser så utrolig bra ut! Jeg må bare holde motet oppe og tenke at slik blir jeg og en vakker dag :)

Hilsen Marianne :)

Diane
02-08-06, 22:29
Hei og :hallo: til oss!
Her treffer du mange likesinnede, jeg håper du finner masse støtte og fellesskap her. Det blir spennende å følge deg også i dine IVF-forsøk - håper dere lykkes første gang. Spør i vei dersom du lurer på noe, her finnes ingen dumme spørsmål.

:vinker:

Ingrid
03-08-06, 00:08
Hei MarianneLa

:hallo: hit.
Lykke til med ivf forsøket!
Er selv igang med mitt 3. forsøk. Så hvis du lurer på noe så er det bare å spørre. Du kan sende meg en PM.

Katarina
03-08-06, 01:26
Hei og velkommen skal du være! :vinker:

Så flott du trives her hos oss allerede. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og følge deg på sidelinjen. :blunk:

Reidun
06-08-06, 11:20
hei og velkommen inn hit til oss.
lykke til med ivf.:kjempeklem:

NN2
24-09-06, 08:39
:hallo: hit inn til oss.

:klemme:

Maria
31-10-06, 00:37
Hvordan går det med deg Marianne??
Håper alt står bra til:)

MarianneLa
29-11-06, 21:38
Hei, takk for hyggelige ord alle sammen.
Alt bra med meg, Maria - takk for at du spør!
Smil fra Marianne

MarianneJ
30-11-06, 17:32
hei hei Marianne!

Jeg er også ganske ny her inne, fikk for en uke siden på vist endo under en lap operasjon, har også slitt med smerte i et og et halvt og etter jeg sluttet på p- pillen for å bli gravid, fikk besjed om at det var kun vann cyster jeg hadde på eggstokkene og smertene jeg fikk var nok bare at systene vridde litt på seg...... Men endelig under operasjon fikk de seg et sjokk da de åpnet jeg var fulll av endo, dette er to uker siden nå og jeg begynner på spray imorgen og skal til haugesund neste måned for ivf behandlig,,,Vi håper at dette skal gå i orden ønsker meg veeeeldig barn jeg også.... Kjekt å høre om folk i samme situasjon,,, håper at går bra for deg....:blunk: klem fra marianne i stavanger

MarianneLa
30-11-06, 18:33
Hei Marianne.. Ser du har skrevet her også.. Hyggelig. Må bare si igjen lykke til. Det er ikke noe moro å være i denne situasjonen, men alltid godt å vite at man ikke er alene. Skal du gjøre et privat IVF-forsøk i Haugesund? Gleder meg til å følge deg, og igjen lykke til :)

MarianneJ
30-11-06, 19:08
Tusen takk for det.Jeg ble sendt til haugesund via sentr. sykehuset i stavanger så de har ordnet alt.. fikk resept der på spray rett etter lap. operasjonen.. å de skulle ta kontakt med haugesund .Så med akkuart den biten må jeg si jeg er imponert over hvor fort ting gikk..

NN1
06-01-07, 17:07
Hei!

Håper alt står bra til... Og at ting har gått veien... :-)

Hilsen Gagalin (Kathrin)