PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny bruker [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny bruker

Uregistrert
28-04-10, 14:06
Jeg er en 28 år gammel kvinne, som bor i Aust-Agder. Jeg fikk diagnostisert endometriose for 2,5 år siden i forbindelse med prøving på barn nr 2. Etter drøye 4 år med prøving totalt ble min datter født i fjor sommer. Var gjennom mye før den tid. Etter ca 2 års prøving måtte jeg starte opp med IVF. På 3. forsøk lykkes vi.

Har hatt endometriosesymptomer siden storesøster ble født. Hadde sterke magesmerter. Besvimte ca 11 mnd etter fødsel av magesmerter. Ble konkludert med illebefinnende. JEg tror det må ha vært endometriosesmerter. Etter det har jeg hatt kraftige blødninger. Eggløsningssmerter. Smerter så ille at jeg står bøyd over kjøkkenbenken. Gikk gjennom LAP desember 2007 hvor det ble konkludert med endometriose og tett høyre eggleder. Fikk også tatt vekk masse endometriosevev. Har siden også hatt mye smerter i menstruasjonsperioden og under eggløsning, men har vært fantastisk å gå gravid uten smerter (og menstruasjon)..... Nå derimot, er vi dessverre back in buisness...

Blør masse under menstruasjonen , og har brukt mye bind, men har nå begynt med tampong med mer eller mindre hell (lurer på om det kan ha sammenheng med samleiesmerter.... Noen som vet?).

Har hatt så sterke smerter at jeg har besvimt 3 ganger. Venter bare på når det skjer neste gang...

Miriam
28-04-10, 18:36
Hei og velkommen til oss :vinke:

Samleiesmerter er det mange med endometriose som har, så der er du ikke alene.

Maria
28-04-10, 18:47
Hei og velkommen! :)

Håper du får hjelp med dine smerter og problemer. Her inne finne du mange gode råd!!

Karoline
28-04-10, 19:26
Hei og velkommen

Astrid
28-04-10, 20:10
Hei og velkommen :vinke:

Tina
28-04-10, 20:59
Velkommen hit:hallo:

Dagfrid
29-04-10, 20:29
Velkommen:)

Aina
29-04-10, 21:08
Velkommen :)

Karen
30-04-10, 08:12
Velkommen hit!

Oddrun
06-05-10, 11:49
Takk for svar og varm velkomst! :)

Og jeg er altså den anonyme hovedinnleggeren.... ;)

Karen
06-05-10, 22:45
:fnis: