PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Kvinne med tanke kjør [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Kvinne med tanke kjør

JonnyB
03-05-10, 06:46
God morgen til dere alle:hurra:

Ny her ja. Har brukt hele natta på lese alt jeg kunne komme over her på forumet. Er tja snart 32 år, bur på Jæren i Rogaland. Har ikke noe diagnose og er veldig usikker på hva mine "symptomer" prøve å fortelle meg. Føle noe er i denne retningen av Endometriose og/ eller pcos. Etter denne natta på nett klare jeg ikke å skille forskjeldene lenger, men føler egentlig en blanding av begge deler. Hva vil dere si er forskjelden på Endometriose og PCOS? (Polycystic Ovarian Syndrome)
Skal til gyn. undersøkelse om noen få uker.
Symtomene mine er: Uregelmessig mens- kraftige Blødninger før, under og etter mensen. Så å si hele tiden på gått noen år nå.... Kraftige smerter når jeg har mensen som gjør at jeg blir senge liggende i to tre dager og eter Naproxen.
11 år med blødninger så nå er jeg lei smerter og blod. Tankene nå er om jeg skal kutte ut hele menstruasjonen. Usikkerheten ved det er hva som kan bli følgene av dette kropplig og hvordan dette eventuelt ut føres....
Ja dette var litt om meg :):sjokkert:

Maria
03-05-10, 07:22
Hei og velkommen hit! :)

Lykke til hos gymekologen, håper du får noen svar på dine problemer.
Et lite tips er å ha med seg en liten huskelapp på hva man vil si, for det er fort gjort å glemme.

Karen
03-05-10, 12:40
Velkommen hit! Håper du finner ut av ting :)

Dagfrid
04-05-10, 16:19
:hallo:

Astrid
04-05-10, 19:25
velkommen hit :vinke:

Beate
06-05-10, 00:28
Hei og velkommen, vi er fra ca samme sted ser jeg :)
Ut i fra det jeg vet så er PCOS og endometriose to ganske så ulike ting, PCOS er jo en hormonforstyrrelse som kan gi mange ulike symptomer. Har ikke hørt om smerter i forbindelse med PCOS, mens det (for mange) er en stor del av det å ha endometriose.

Miriam
06-05-10, 21:32
Velkommen til oss :hallo: