PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen!

Evali
23-05-10, 03:35
Jeg er 32 år og har fått påvist en endometriosecyste på ca 2 cm på den ene eggstokken ved innvendig ultralyd. Dette skjedde på forsamtalen til IVF-behandling. HAr prøvd å bli gravid i snart to år og har hele tiden "visst" at noe var galt. Jeg har få symptomer og er nok relativ lite plaget i forhold til mange andre her, men har hatt sterke menssmerter siden en gang i tenårene. Har brukt brexidol mot det.

Den første gynekologen jeg var hos for utredning for barnløshet avfeide min mistanke om endo pga av menssmerter med at "de som har endometriose har jo menssmerter i 5-6 dager" og jeg som kun har smerter i 1-2 dager ikke kunne ha det. Slo fra meg tanken, for jeg kunne jo ikke gå rundt å være hypokonder....:drama:

Da cysten min ble oppdaget var min først tanke: "Jeg visste det" så jeg har i alle fall lært meg å stole på magefølelsen! :fnis:

Karen
23-05-10, 11:27
Velkommen!

Dagfrid
23-05-10, 14:22
:hallo:

Tina
23-05-10, 16:32
Velkommen inn hit:hallo: Er tydelig at ikke alle leger vet helt hvordan endometriose er, er nokk ikke alle som har vondt i mange dager!!
Godt at du har funnet ut av det nå sånn at du evt kan få behandling for det!
Ønsker deg lykke til med ivf!!

:kjempeklem:

Miriam
23-05-10, 19:55
:vinke:Velkommen til oss!

Maria
24-05-10, 10:16
Hei og velkommen hit! :vinke:

ChristineH
24-05-10, 10:16
Velkommen :)

EvaM
25-05-10, 02:05
Hei og velkommen.

Er det en ting jeg har lært så er det å ikke stole for mye på hva en lege sier. Det er ikke alle leger som er like flinke der ute. Stol på magefølelsen....