PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
reidun [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : reidun

Reidun
23-04-06, 18:03
heia.
jeg heter reidun og er kontakt person for hedmark fylke.
jeg er 32 år gammel og bor på tynset sammen med samboer og mine 2 barn.
jeg er hjelpepleier og jobber som vikar på kir avd ved sykehuset.
jeg har slitt med smerter og mens siden jeg var 14 år gammel.
har vært til mange gyn i mitt liv men ingen har trodd meg.
i mars i 05 sa gyn at jeg hadde endo og før jul så sa at jeg hadde pcos å..
endelig så fikk jeg en diagnose.
da trodde jeg alle mine dager som en masete kvinnfolk var talt
men her i februar begynte det hele igjen. ny lap og 3 sykehus opphold.
sliter veldig med smerter for tiden. og en samboer som ikke skjønner meg.
sliter veldig med den psykiske delen siden jeg ikke får til å jobbe eller være så sosial for tiden.
så her inne føler jeg meg hjemme og gleder meg til å bli kjent med flere som har det samme som meg.

jeg liker å lese,drive på datan og driver litt med scrap booking.... morsomt....
dette begynte jeg med i januar når jeg fant ut at min søster skulle få et album fra lege eden hun avla.
driver å med å lage kort,tegne,skriver,lage mat,se på film og kan ikke leve uten musikk i bakgrunnen....
:greatday:

Katarina
23-04-06, 21:50
Hei Reidun. Velkommen hit!

Håper virkelig du vil trives her, fint å lese du allerede føler deg hjemme.

:klemme: fra Katarina.

Maria
23-04-06, 23:38
:vinke:

Hyggelig at presenterer deg selv!

NN2
24-04-06, 13:08
Hallo!

Trist å lese allt du sliter med. Håper du får hjelp når du kommer til Ullevål.:blomster:

Klem

Reidun
25-04-06, 21:29
takk for det...
gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen.....:jente: