PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Birgitte [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Birgitte

Birgitte
11-08-06, 12:10
Hei!:vinke:

Oppdaget at endometrioseforeningens hjemmesider har gjennomgått en forandring og fremstår som ny og flott, veldig bra! :pokal:
En stund siden jeg har vært her inne med andre ord, men nå er jeg her igjen.

Har endometriose, ble påvist under operasjon i 1994, der eggstokk ble fjernet. Har vært gjennom assistert befruktning, og gutten vår kom i 2003 på fjerde forsøk og vår lille jente ble født i janaur i år etter fryseforsøk. :yiiha:

Hyggelig å være med på forumet!

Birgitte

Katarina
11-08-06, 12:47
Hei og velkommen! (og takk for skryt ;) ) :vinker:

Utrolig flott å lese at du har to barn, det gir håp til andre prøvere.

Håper du vil trives her hos oss. :klems:

Karen
11-08-06, 14:27
Hei Birgitte!

Velkommen skal du være. Så hyggelig å høre om vellykkede forsøk. Det gir håp for andre også.

Maria
11-08-06, 18:22
Hei Brigitte :vinker:

Velkommen!
Hyggelig at du du liker den nye hjemmesiden og forumet.

Vi liker gode historier, takk for at du dele de med oss.

Elin
13-08-06, 17:35
Heia!!

Velkommen hit til oss:hallo:

Så hyggelig at du har to barn, det gir håp for alle oss andre!!

Håper du vil trives her inne på dette flotte forumet!!

God klem fra Elin

Lisbeth
13-08-06, 20:24
Heisann! :vinke:
Velkommen! Håper du trives her.
Så koselig å møte andre som også har barn :blunk:

Reidun
14-08-06, 08:13
hei hei.
velkommen inn hit.
:vinker:

Birgitte
14-08-06, 09:30
Takk for alle fine velkomsthilsener! :yiiha:

Birgitte :klems:

Ann-Karin
14-08-06, 10:50
Litt sent ute med å hilse deg :hallo: men gjør det allikevel! Etter som jeg snart er i gang med prøverør, må jeg si det varmer å høre at det gikk bra med deg!!! Jeg har hatt 2 prøverør uten resultat, og må innrømme at forhåpningene/drømmene om at det skal gå bra denne gangen, ikke er så "fremtredende". At du fikk det til etter så mange forsøk, hjelper meg å finne motivasjon til å komme gjennom det en gang til- eller flere om det skulle bli nødvendig!

Karoline
14-08-06, 17:49
hei og velkommen hit. Gøy med forsøk som ender i ønsket resultat. Gir håp til meg og andre i samme situasjon.

MaritV
16-08-06, 21:40
Hei Birgitte.
Så godt å høre dere har fått barn ved assistert befruktning - da er det håp!
Vi har hatt 4 forsøk, og venter nå på det 5. Må bare opereres for endoen først...

NN2
24-09-06, 08:32
Hei og :hallo: hit.

:klemme: