PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
hei alle sammen [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : hei alle sammen

LeneS
22-07-10, 22:58
Hei :)

Jeg er ei jente på snart 27 år, bor i nærheten av Drammen.
Gift med verdens herligste mann :)

Har alltid så lenge jeg har hatt mensen slitet med smerter.Men smertene blir verre og verre i løpet av årene.Har også eggløsningssmerter og smerter etter samleie.

Legene har siden 2004 mistenkt endomtriose.Men i 2004 ble jeg operert for mr.chron og etter det har ikke legene tørt å operere meg pga mistanke om samenvoksninger.

Jeg og mannen min har også prøvet i mange år på å bli gravide uten hell.Legene mener også at jeg har tette eggleddere.

Prøvet hormonspiral(ut samme dag pga sterke smerter) ppiller uten opphold- gikk 3 mnd så smerter igjen. Får nå zoladex sprøyter hver mnd- smertene er tilbake igjen nå.( skal sette 3 sprøyta til uka) sliter veldig med hetetokter.

Blir snart gal av smerter. Har heldigvis blitt hendvist ullevåll nå.Håper Dr Langebrekk( heter han det?) kan hjelpe meg nå.

Dette er en liten del av min historie.. skulle jeg skrevet alt så hadde det blitt veldig langt..

Evali
23-07-10, 01:54
Velkommen hit og lykke til!

Torhild
23-07-10, 02:51
Velkommen ! Stå på for å finne lindring og løsninger :-)

LeneS
23-07-10, 12:59
Velkommen hit og lykke til!

Velkommen ! Stå på for å finne lindring og løsninger :-)

Tusen takk begge to :)

Karen
23-07-10, 13:09
Velkommen hit!
Når du er henvist til Ullevål er du i de beste hender:)

LeneS
23-07-10, 19:32
Velkommen hit!
Når du er henvist til Ullevål er du i de beste hender:)

Tusen takk :)

Ja jeg håper så indelig at de vil hjelpe meg. Orker ikke disse smertene noe mer. Så håper det fines et håp for meg også så jeg blir bedre. SÅ jeg slipper zoladex sprøyter og hormoner og jeg kan prøve å bli gravid igjen.

Karoline
23-07-10, 20:11
Velkommen hit

LeneS
23-07-10, 20:49
Velkommen hit

Tusen takk:)

ChristineH
25-07-10, 16:16
Velkommen og lykke til:)

LeneS
25-07-10, 17:42
Velkommen og lykke til:)

Tusen takk :)

Astrid
25-07-10, 17:49
Velkommen hit :sol:

NN2
25-07-10, 18:29
Hei hei og velkommen hit:sol:

Miriam
25-07-10, 21:38
Velkomen til oss :hallo:
Så bra at du har fått time hos Anton Langbrekke :hurra:

LeneS
26-07-10, 02:48
Velkommen hit :sol:

Hei hei og velkommen hit:sol:

Velkomen til oss :hallo:
Så bra at du har fått time hos Anton Langbrekke :hurra:

Tusen takk alle 3 :)

Ja er veldig glad jeg har fått time hos han. Håper han i det minste kan hjelpe meg, har bare hørt gode ord om han :hurra:

Reidun
28-07-10, 23:50
velkommen inn til oss. :kjempeklem:

Dagfrid
29-07-10, 16:09
Velkommen hit :)

LeneS
30-07-10, 13:39
velkommen inn til oss. :kjempeklem:

Velkommen hit :)

Tusen takk begge to.
:kjempeklem: tilbake