PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Titt tei alle sammen :-) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Titt tei alle sammen :-)

Ann Kristin S
15-08-10, 16:24
Tenkte jeg skulle prensentere meg litt ettersom jeg nå er blitt medlem på denne flotte plassen. Fikk diagnosen i Oktober 2009. Da jeg har godt med store smerter siden jeg var 16 år. å som vanlig er det ingen leger som tar meg på alvor eller bare kommer med teite svar som at jeg bare har kraftige menstasjonssmerter o.s.v. Så jeg gikk i mange år uten noen som helst behandling. Ikke hadde jeg hørt om endometriose eller. Så enkelt, d var d ikke.
I august -09 ble jeg endelig sendt på ultralyd. Da fant de ut at jeg hadde en knekk på urinlederen min. Å etter mange opperasjoner endte det med at jeg mistet nyren min. Fikk høre at det hadde en sammenheng med endoen. Så i oktober -09 tok jeg en lapopperasjon ( men måtte ta en keisersnittåpning p.g.a ar endoen satt fast så gått ) Er nettopp ferdig med zoladexbehandlingen ( 6 mnd ) å håper etterhvert at samboeren min å jeg skal prøve å få barn. Det er den største frykten akkurat nå. å aldri få drømmebarnet vårt :-(

Synes det er kjempe godt å dele dette med andre som går igjennom det samme som meg. :klemme:

ChristineH
15-08-10, 18:24
Velkommen hit:)

Karen
15-08-10, 19:10

Miriam
15-08-10, 19:55
Velkommen til oss :hallo:

Ann Kristin S
15-08-10, 20:45
Tusen takk alle sammen :kjempeklem:

Maria
15-08-10, 20:58
Velkommen!! :)

Karoline
16-08-10, 13:52
Velkommen hit

Tone80
16-08-10, 17:13

Lisbeth
17-08-10, 15:16
Velkommen!

Dagfrid
18-08-10, 16:02
Velkommen:)

LeneS
18-08-10, 20:30
Velkommen :)

EvaM
11-09-10, 18:39
Velkommen hit. Jeg har selv opplevd å ikke bli tatt på alvor av legene så jeg skjønner deg veldig godt. Her inne hos endojentene blir du i hvertfall tatt på alvor og støttet. Håper du vil like deg her.