PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei

Astrid
02-09-06, 22:11
Hei.
Tenkte at det var på tide å ikke være snik på sidene her, lenger...
Jeg heter Astrid og er 37 år.Fikk diagnosen i 2003 etter lap.Cyster og uttalt endometriose.Har en utfordrende og spennende jobb i helsevesenet.Nå har jeg prøvd sykemelding, rehabilitering og attføring og har funnet mine 40% arbeid
Jeg har dessverre mange sykdommer/diagnoser, men jeg lærer meg å takle hverdagen på min måte:med godt humør og være med mennesker som gir meg noe.

Gratulerer med flotte sider, virkelig spennende lesestoff!!

Astrid:-)

Karen
02-09-06, 22:17
Hei Astrid!

Velkommen hit som aktiv på forumet. Så fint at du har funnet ut av hvordan du kan fungere i arbeidslivet. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Maria
02-09-06, 22:46
Hei Astrid :vinker:

Hyggelig med nye fjes her inne. Håper du kommer til å trives hos oss!
Gleder meg itl å bli mer kjent med deg.

Maria

Ann Kristin
02-09-06, 22:49
Hei Astrid!

Koselig å hilse på deg og takk for fin forklaring på medisinske uttrykk! Ikke alltid like greit med disse legeuttrykkene.

:hallo:

NN2
03-09-06, 08:19
Hei Astrid og velkommen til oss:hallo: Skal bli koselig og bli kjent med deg.
Jobber selv innen helsevesenet. Og vet ossen det er og ikke være i form og måtte på jobb og slite seg igjennom hverdagen. Flott at du har funnet ut at du fungerer i 40% stilling.

Karoline
03-09-06, 13:08
Hei og velkommen til oss. Håper du finner deg godt til rette her. :yiiha:

MaritV
03-09-06, 22:16
hei hei og velkommen hit,Astrid.
Håper du vil trives her :klems:

Katarina
03-09-06, 23:06
Hei på deg og velkommen hit.

Skal bli koselig å bli bedre kjent med deg, og håper du vil få mye ut av forumet.

:klemme: