PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ann Kristin [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ann Kristin

Ann Kristin
23-04-06, 23:17
Hei! :vinke:

Jeg er 38 år, har mann og to barn etter 5 IVF forsøk. Har hatt endometriose siden 98. Vært gjennom to laparoskopier, en med oppfølging av hormonkur med Synarela. Mitt første møte med overgangsalderen.
Har hatt problemer med smerter, sterke blødninger, kvalme og tarm/blæreproblemer. Skulle gjerne klart å legge på meg noen kilo...

Skal ha en ny lap. i vår og vurderer fjerne livmoren, i tillegg til sammenvoksninger og en eggstokk.

Maria
23-04-06, 23:26
Hei Ann Kristin!
Hyggelig at du skriver en liten presentasjon.
Ønsker deg lykke til med operasjonen:blunk:

Klem

Reidun
24-04-06, 07:58
hei hei.
det skal bli koselig å bli mere kjent med deg. :hurra::hurra::hurra:

:blomster:

Karen
24-04-06, 11:22
Hei Ann Kristin!

Ville bare ønske deg lykke til i vår - med operasjonen mener jeg!
:morgenkaffe:

NN2
24-04-06, 12:51
Vil si jeg ønsker deg lykke til med opersjonen og krysse fingrene for at du blir bra etterpå.

klem