PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen

Anniken
19-09-06, 10:56
Så flott at det finnes et slikt forum for oss med endometriose. Jeg fikk diagnosen i juli da det ble opptaget masse endometriose og sammenvoksninger i buken. Skal nå gå på Zoladex til desember, også blir det operasjon på nyåret.
Har en lang historie med senabort i uke 20 på grunn av hjertefeil hos fosteret, aborter, inseminasjoner, hormonkurer og mislykkede IVF. Barneønsket er STORT, og psyken er nå på bunnen føler jeg.
Kjenner meg veldig igjen i historiene deres her inne.
En stor klem til dere alle:vinker:

Hilsen Anniken

Hedda
19-09-06, 11:04
Velkommmen til forumet Anniken:vinker:

Håper du vil trives her:klemme:

Maria
19-09-06, 11:51
:vinke:

Hei Anniken!
Velkommen hit til forumet, håper du vil trives her.

Trist å lese om det du har vært gjennom. Men håper du blir mye bedre etter operasjonen og at du lykkes med å få barn.

:klemme:

Katarina
19-09-06, 12:12
Hei og velkommen skal du være!

Ser frem til å bli bedre kjent med deg. Tragisk historie du forteller, håper virkelig ting går din vei nå.

MaritV
19-09-06, 14:17
hei:vinke:
Velkommen hit, du har virkelig funnet rette plassen.
Lykke til med Zoladex'n. Spør gjerne etter Livial også, hvis du ikke har det. Hjelper iallefall litt på hetetoktene:knegg:

Ann-Karin
19-09-06, 16:35
:vinker: melder meg inn i "gjengen" og ønsker deg velkommen jeg også :klemme:

Elin
19-09-06, 19:34
Heia!!:vinker:

Velkommen til oss, håper du vil trives!

Trist historie du forteller, har selv mistet en liten jente i senabort. Anbefaler siden www.barnetsomikkeble.no, det er en kjempeflott side!

:kjempeklem:

Elin

Tove
20-09-06, 09:13
Hei

Joiner resten av gjengen og ønsker deg velkommen:hallo: .

Håper forumet vil være nyttig for deg, det har det iallefall vært for meg.

Hilsen Tove

Karen
20-09-06, 09:49
Hei Anniken!

Velkommen skal du være. :vinke:

Karoline
20-09-06, 19:40
:hallo: til oss. Håper du vil trives her

NN2
24-09-06, 08:28
:hallo: hit til oss.