PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei

MonicaB
25-09-06, 22:30
:vinker:
Det er vel på tide at jeg presenterer meg selv her inne, har lur tittet på hva som er blitt skrevet av andre og det har gitt meg mye. I juli fikk jeg beskjed om at jeg var i en tilstand som het endometriose, med en påfølgende legetime om 4 uker, og det var det. Jeg ble kjempe glad over at noe var "funnet" etter 6 års kamp med helsevesenet, men hva innebærte denne tilstanden. Så når jeg begynte å lese på nettet fant jeg denne foreningen her, og mer jeg leste, jo mer falt brikkenepå plass, ikke minst... det er flere enn meg som har kjempet for å få hjelp og bli trodd at de har vondter utover det vanlige.

Prøver å leve etter mottoet "Det handler ikke om hvordan man har det,men hvordan man tar det". :blunk:
Dessverre er det slik at det er dager jeg må minne meg selv om dette. Jeg er så heldig at jeg har en datter på 4 og jeg har en samboer som delevis forstår meg. Det kan være vanskelig å bo sammen med noen som stadig er slitne eller har vondt. Leste om andre her inne som også sliter med samvittighet overfor mann og barn. Men det er bare slik at det er dager det "koster" masse å smile.

Jeg er så heldig at jeg har møtt forståelse for sykdommen på jobben, jeg jobber ca 50% som vikarierende styrer i en 3 avd. barnehage. Det er svært viktig for meg å ha noe utenfor husets fire vegger, føle at jeg er til nytte, Siden det sosiale er svært begrenset til tider, er det ihvertfall godt å ha noe å gå til.

Dette ble ihvertfall noe om meg. Jeg håper formen min er bra til helga og at jeg kommer meg på møtet på lørdag. Jeg vil avslutte dette innlegget med å si at jeg beundrer de som står bak denne foreningen, kjempe bra! :hurra:

Mvh
MonicaB

Maria
25-09-06, 22:39
Hei Monica :vinker:

Velkommen!

Koselig med en liten presentasjon!
Håper du vil få nytte av forumet og at du kommer til å trives her.

Hadde vært hyggelig å treffe deg på lørdag, så vi får :krysse: for at formen er bra da.

Maria

Maria
25-09-06, 22:39
Ps: Kul avatar :blunk:

Ann-Karin
25-09-06, 22:52
Velkommen til forumet sånn offisielt :blunk: Hyggelig at du presenterer deg!:vinke:

NN2
26-09-06, 02:01
:hallo: hit inn til oss. Flott at du fant veien inn til oss. Her er et flott sted å være. gleder meg til å bli mere kjent med deg.

:klemme:

Tove
26-09-06, 08:04
Hei Monica

Jeg vil også si hei og velkommen. For meg har det også vært godt å finne denne foreningen:blunk: . Få delt mine opplevelser og samtidig kunne dra nytte av andres erfaringer.

Hilsen Tove

Reidun
26-09-06, 12:43
velkommen inn til oss.
her vil du trives sammen med denne herlige gjengen med damer.
:kjempeklem:

Katarina
26-09-06, 13:23
Hei på deg og velkommen hit til oss! :klemme:

Håper du vil trives. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. :blunk:

MaritV
26-09-06, 15:10
:vinke: :vinke: Hei hei, og velkommen hit til oss.
Håper du vil trives her.

MonicaB
26-09-06, 18:31
Takk alle sammen, jeg vil nok trives her inne, det virker ut til å være flotte mennesker her. Fint du likte avatar'en min Maria. Jeg er fan av Rockabilly, og da er selvsagt bettyboop selvskreven! :megaglis:
Monica

Diane
26-09-06, 19:50
Heisan Monica og :hallo:
Så flott at du fant oss her! Det er dessverre mange som må slåss mot helsevesenet for å få diagnosen endometriose, bra at du ikke har gitt deg!! :dubidua:

Det hjelper enormt at arbeidsgiver og kolleger forstår problemet, man må ofte bruke så mye energi på å 'forsvare' at man er syk ellers. Det har vært flere artikler i medlemsbladene oppigjennom som tar for seg problematikken rundt det at omgivelsene ikke forstår (endometriose synes jo ikke utenpå, og da er man jo ikke syk!) - det er et tema som berører mange og som er viktig for oss å lære å takle.

Håper formen er bra på lørdag slik at du kommer deg på møtet! Det skal bli hyggelig å bli kjent med deg.

Husk chat hver tirsdag fra kl. 20 også.

Enig med Maria om at du har en kul avatar! :yiiha:

:vinker:

Elin
27-09-06, 09:16
Heia!!

:hallo: hit til oss! Håper du vil trivest her inne sammen med oss.

God klem fra Elin

Karoline
27-09-06, 18:41
:hallo: til oss. Håper du får det bra sammen med oss her :kjempeklem:

Lisbeth
29-09-06, 09:52
Jeg er litt treg til å ønske deg velkommen, men bedre sent enn aldri? :blunk:

Velkommen hit til oss! Jeg håper du vil trives her og at du finner deg tilrette. Håper også å se deg på medlemsmøtet i morgen :dubidua: