PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann!! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!!

Elin26
03-10-06, 19:33
:forelsket: Helt ny og endelig funnet ut dette med tråder etter god hjelp her inne....... :hurra:

Er da 26 år og akkurat begynt på sykepleien i Molde. Fikk påvist endo under laparoskopi i 2003, men symptomer siden 18-19 årsalder. Fikk ikke helt med meg hva legen snakket om under legevisitten, så måtte slå opp i boka for å finne ut hva som stod i epikrisen........ De hadde fjernet endo på eggstokker, eggleder og tarm, så jeg begynte på Procren i 9mnd, aldri mer overgangsalder!!! Lett var det heller ikke med samboerforhold, han skjønte ikke helt hva dette var, og ble vel "lei" av at jeg hele tiden måtte avbryte under sex grunnet smerter. Så lett har det ikke vært nei!!

Men nå har jeg endelig møtt Odin som er så forståelsesfull og tålmodig, lurer på om det er sant....... :forelsket:

Så flott at det finnes et slikt forum hvor en kan dele slike ting med :gruppeklem: , ikke enkelt for andre å forstå hvordan en egentlig har det.

Dette var litt om meg, kjekt med innspill!! ;)

Maria
03-10-06, 19:54
:vinker:Velkommen hit Elin26!

Håper du kommer til å trives her inne.
Gleder meg til å bli mer kjent med deg!

Maria

Elin26
03-10-06, 20:00
Takker for det og i like måte! ;)

Diane
03-10-06, 20:07
Velkommen til oss!! Ser at du er på chatten akkurat nå, så jeg tar resten der.

:blunk:

Katarina
03-10-06, 20:50
Velkommen hit! :vinker:

Håper du vil trives her hos oss. :klemme:

NN2
03-10-06, 20:54
Velkommen til oss Elin:hallo:

Håper du vil trives her og få svar på ting du lurer på. Bare å spørre oss underveis om det er noe du lurer på;)

Hyggelig å snakke med deg på chatten :blunk:

:klemme:

Lisbeth
03-10-06, 22:19
Velkommen hit til oss! Jeg håper du trives her og finner deg vel til rette. Her er det mange hyggelige damer og mange erfaringer og tips og råd å få.

Ann-Karin
03-10-06, 22:25
Velkommen hit! Hilsen fra Ålesund :vinke:

Karoline
04-10-06, 21:49
:hallo: til oss. håper du vil trives her

Reidun
06-10-06, 19:17
:vinke: og velkommen inn hit.

MaritV
07-10-06, 17:51
Hei Elin - og velkommen hit til oss:vinke: