PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hallo [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hallo

Vigdis
05-10-06, 11:46
Jeg har jo en annen tråd her, men det ble jo mest spørsmål,så tenkte kanskje skrive litt om meg selv ellers også!
Som sagt er en jente/dame på 36 år.. Er utdannet som kokk, men har ikke jobbet med dette på maaange år, (mest pga sykdom. )Har jobbet litt i barnehage, men de siste år på en kafe, i nærmiljøet der jeg bor.
For tiden er jeg på rehab 100%, venter på å bli så bra at jeg kan komme i gang med attføring!
Har diagnosen fibromyalg, og har hyppig migreneanfall i tillegg til disse mage "vondtene " som jeg nå føler styrer hele mitt liv!
Har som skrevet før hatt disse smertene i så stor grad som nå, i tre år..

Jeg har to fine gutter på 15 og 10 år, og to "stebarn" på 7 og 5 år ,og en snill og god samboer!
På fritiden er jeg ellers glad i turer i skog og mark, spesielt med ungene, bål og pølser!! Dette har jo begrenset seg veldig de siste årene, desverre! Men prøver å få det til når jeg klarer!
Ellers liker jeg litt scrapping, og driver sånn litt innimellom å selger kosmetikk (oriflame) .. Er glad i å lage mat,og ellers være sammen med familien.:gruppeklem:

Vel, det var litt om meg.. Har jo som sagt ikke endo diagnose, men føler meg hjemme blandt dere, så får vi se hva tiden viser!

KLem fra meg:kjempeklem:

Maria
05-10-06, 12:30
:vinke:

Velkommen Vigdis!!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Håper du snart får skikkelig hjelp mot magevondten din, og at du snart kan få en diagnose på hva det er.

:klemme: fra Maria

Katarina
05-10-06, 14:43
Velkommen skal du være! Koselig å lese litt om dine sysler og hvem du er. :blunk:

Krysser fingre for at du får hjelp og en diagnose snart, ikke morsomt å gå slik. :krysse:

:klemme:

MaritV
06-10-06, 10:59
Velkommen hit, Vigdis.:vinke:
Håper du får god hjelp nå!

Diane
06-10-06, 18:40
Hei igjen Vigdis,
Takk for hyggelig telefonsamtale idag. Jeg glemte å si at fastlegen må sende henvisningen til Ullevål Universitetssykehus, Kvinnesenteret - Anton Langebrekke. Da er vi sikret at det kommer frem.

NN2
06-10-06, 18:54
Hei og velkommen hit.:hallo:

Håper du vil trives her inne hos oss.

P.S. Jeg har også kokkeutdannelse :blunk: