PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei:) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei:)

LeneEA
14-09-10, 22:58
Hei!

Har endelig meldt meg inn her... er ei jente på 26 år som har hatt endometriose i lang tid(tror jeg) men fikk diagnosen for 6 år siden. HAr vært mye plaget og håpet et svangerskap skulle hjelpe. Nå har jeg for første gang hatt operasjon med blod cyste... men satser på at dette var denne ene gangen.

HAr en sønn på 9 mnd og er gift. MEldte meg inn her for å kanskje kunne være til støtte for andre når de har sine tøffe stunder og til å finne litt styrke når jeg har mine perioder:)

Spør om dere lurer på noe:)

Maria
14-09-10, 23:08
Velkommen hit til oss! :vinker:

Karen
15-09-10, 01:24
Velkommen hit! :)

ChristineH
15-09-10, 16:50
Velkommen:)

Ann Kristin S
15-09-10, 17:38
Velkommen :-)

LeneEA
15-09-10, 20:22
takk for det alle sammen:)

Tone80
15-09-10, 20:36
Velkommen:)

Miriam
16-09-10, 22:31
Velkommet til oss :hallo:

EvaM
17-09-10, 00:54
Velkommen hit. Vi trenger alle råd og støtte fra andre i samme situasjon, så det er kjempefint at du vil dele dine erfaringer med oss og kansje vi kan hjelpe deg på samme måte. Jeg har opplevd å få mye støtte, og føler meg ikke så alene lenger.

LeneEA
17-09-10, 20:50
Velkommen hit. Vi trenger alle råd og støtte fra andre i samme situasjon, så det er kjempefint at du vil dele dine erfaringer med oss og kansje vi kan hjelpe deg på samme måte. Jeg har opplevd å få mye støtte, og føler meg ikke så alene lenger.

Godt man kan hjelpe hverandre:) Ikke så lett for andre å skjønne hvordan dette er:)

Dagfrid
18-09-10, 15:30
Hei, og velkommen :)

MarianneV
24-09-10, 19:49
Velkommen :)