PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Omsider medlem [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Omsider medlem

HildeLS
23-11-10, 18:22
Hei!

Jeg er ei jente på 24 som har snoket rundt her av og til tidligere, og bestemte meg til slutt for å melde meg inn. I dag ble det skrevet henvisning til kvinneklinikken på ullevål for laparaskopi.

Har alltid hatt store smerter før, under og etter mens, selv i de åtte årene jeg brukte depo-provera hadde jeg smerter av og på. Har også mye fordøyelsesplager i sammenheng med smertene.
Man får liksom bare beskjed om at det er normalt å ha vondt, og har man vondere enn man orker så får man bare bruke hormonprevensjon. Men det er ikke bare bare det heller alltid.
Kom så langt som til å ta vaginal UL, uten funn. Jeg orket ikke å mase mer med det.

Den siste måneden har jeg hatt konstant vondt i buken og korsryggen, kjennes ut som om blæra holder på å sprekke (men må ikke på do).
For en uke siden fikk jeg et voldsomt smerteanfall av en annen verden. Var på vei for å hente meg smertestillende og klarte nesten ikke karre meg tilbake til sofaen engang. Den neste timen tilbragte jeg på sofaen, skrikende, bannende, gråtende. Det var så vondt at det går ikke an å beskrive.
Da var det ganske enkelt NOK, og i dag brukte jeg legetimen som egentlig var avsatt til å skrive erklæring til NAV, til å skrive henvisning til kvinneklinikken i stedet.

Ellers er jeg under utredning for "noe" de ikke finner ut av. Symptomene kommer fra mange steder og foreløpig står jeg under revmatologisk og nevrologisk avdeling. Får arbeidsavklaringspenger på grunn av dette, håper jeg snart kan få en diagnose slik at jeg oppfyller retten til ung ufør-ytelser, det er ikke så greit å leve på minimumssats fra NAV.

Jeg håper virkelig kvinneklinikken kan hjelpe meg, at de i det minste finner noe der inne de kan fikse på, for dette orker jeg ikke lenger.. :sukk:

Dagfrid
23-11-10, 21:22
Velkommen hit :vinke:

Ann Kristin S
24-11-10, 16:30
velkommen hit :hurra:

Karoline
24-11-10, 20:58
Velkommen hit. Håper undersøkelser på Ullevål vil gi deg svar

Karen
24-11-10, 23:07
Velkommen hit! :)

Miriam
24-11-10, 23:51
Velkommen :hallo:

Astrid
25-11-10, 00:18
Velkommen hit:vinke:

HildeLS
28-11-10, 04:02
Takk skal dere ha. :)

HildeLS
10-12-10, 16:28
Nå har jeg fått brev om at jeg har kommet inn. :)
Det var satt opp time til undersøkelse, men siden jeg bor over tre timer unna ringte jeg og spurte om det gikk an å slå sammen undersøkelse og operasjon, og i dag ringte de opp igjen og sa at jeg skulle få nytt innkallingsbrev sånn at de tar begge deler samtidig. :)

Kan noen fortelle meg hva som skjer nå? Lurer på hvordan det skal ordnes med overnatting og alt sånt.
Og så lurer jeg på om jeg blir nødt til å ligge unna røyken under fasten.. :rødme:

MarianneV
10-12-10, 20:08
Velkommen hit. Håper du finner svar :)

Jeg hadde nettopp ny lap på Ullevål, og inntakskontoret ordnet hotell i 2 netter til meg og mannen. I tillegg fikk vi dekket flyreisen via pasientreiser. Dvs de bestilte for oss :)

Jeg er veldig fornøyd med legen og sykepleierne på Ullvål. Du er i de beste hender :)

HildeLS
10-12-10, 22:16
Det står sikkert noe i det nye brevet som kommer?
Håper de ordner overnatting i et par netter så jeg slipper å tenke på det.

Reise ordner vi nok selv, med bil. Det er det greieste, fly kommer jo til å ta dobbelt så lang tid med innsjekking og venting.