PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Lister meg inn... [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Lister meg inn...

Caro
11-12-10, 00:48
Tenkte det var på tide å presentere seg nå:)

Meldte meg inn for en god stund siden og har vært inne og lest litt fra tid til annen så det var på høy tid å hilse på nå.

Jeg fikk diagnosen endometriose etter laparaskopi i vår. Har slitt med kraftige menssmerter så lenge jeg kan huske og diffuse underlivssmerter som ble forsøkt utredet med ultralyd, allergiprøver osv. uten at jeg fikk noe annet til svar enn at det ikke var noe galt med meg.

I fjor bestemte samboer og jeg meg for å prøve å bli gravide og jeg ante tidlig ugler i mosen, så vi dro til utredning tidlig i prossessen. Vi kom så langt som at kun laparaskopien gjensto og jeg hadde vel forberedt meg veldig på at jeg skulle få diagnosen endometriose noe som også stemte. Hadde en god del endo på bukveggen som ble brent bort i tillegg til litt på tarmen og blæra som de ikke tørte gjøre noe med. Den ene eggstokken hadde også vokst sammen med bukveggen. Ble direkte henvist til IVF. Utrolig deilig å få en diagnose samtidig som det var veldig skummelt at vi måtte rett på IVF og ikke ble anbefalt å prøve selv. Likevel, da vi kom til samtale fikk vi beskjed om at de ville prøve AIH på oss først noe jeg litt skeptisk gikk med på da jeg hadde lest at det ikke var særlig gunstig for de med endo. Stort var derfor både sjokket og gleden da graviditetstesten lyste positiv etter første runde med inseminasjon:sjokkert:

Venter nå spent på en liten baby.

Ble kanskje litt langt dette her så jeg skal stoppe nå ;)

Gleder meg ihvertfall veldig til å bli kjent med dere her inne:klemme:

Tone80
11-12-10, 09:01
Velkommen hit:sol:
Gratulerer så mye med baby på vei. Dere har mye å se frem til:)

Karen
11-12-10, 21:33
Velkommen hit, og gratulerer med graviditeten:) Håper resten av svangerskapet går bra:)

Dagfrid
11-12-10, 22:56
Velkommen! :vinke:
Veldig koselig å lese en solskinnshistorie allerede i presentasjonen:sol:

Karoline
12-12-10, 14:22
Velkommen hit. Lykke til videre i svangerskapet

ChristineH
12-12-10, 21:50
Velkommen hit:) Gratulerer med baby på vei:)
God jul:)

Miriam
12-12-10, 22:42
Velkommen så mye til oss! Gratulerer så mye med svangerskapet :hurra:

Astrid
12-12-10, 22:50
velkommen hit og gratulerer med baby :hurra:

Caro
13-12-10, 23:59
Tusen takk for kjempekoselige velkomsthilsner og lykkeønskninger :kjempeklem:

Marielle
14-01-11, 12:29
Velkommen til deg også Caro, og takk for støttende melding:) Gratulerer så mye med baby!!

Cathrine80
27-01-11, 19:47
hei, velkommen inn i forumet fra en som også er ny.

Gratulerer så masse med baby rett rundt hjørnet ;) Så heldige dere var på første runde ;)
Har endometriose gitt deg motgang i svangerskapet tror du?

Caro
27-01-11, 23:02
Tusen takk for flere koselige hilsner:klemme:

Marie G
12-06-11, 21:41
Gratulerer så mye med svangerskap og velkommen hit :)