PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen!

Karoline87
18-01-11, 20:58
:vinker: Hei!
Da har jeg endelig funnet veien inn hit. Godt med en slik side!
Jeg er ei jente på 23 år. Sammen med min forlovede planla vi barn i starten på oktober i 2008. Ingenting skjedde og smertene kom sakte, men sikkert.

Litt før november 2009 ble vi henvist til Rikshospitalet for utredning. De fant ingenting galt. Men ut fra mine smerter og symptomer ville de jeg skulle ta en laparskopi, noe jeg gjorde 26 november 09. Der fant de det vi hadde tenkt det kunne være. Endometriose, mild til moderat grad. Noe de brente bort.
Etter det har vi hatt 3 insemineringsforsøk og vi avsluttet vårt 2 Ivf/icsi forsøk i november 2010 uten resultat:trist:
Nå skal vi ha en pause til rundt septmeber. Det skal bli godt.

Godt å vite at man ikke er alene. Jeg har ofte følt meg som den eneste i verden som lider med dette, men det er jo ikke slik.
Syns det er trist at så få vet hva endometriose dreier seg om. Så jeg har veldig lyst til å bidra til at det skal bli mer kjent rundt om kring:blunk:

Maria
18-01-11, 21:19
Velkommen hit! :vinke:

Karen
18-01-11, 21:56
Velkommen, Karoline!

Miriam
18-01-11, 22:10
Velkommen til oss :hallo:

Astrid
18-01-11, 22:18
velkommen hit:vinke:

Karoline
18-01-11, 22:44
Velkommen hit. Så flott at du vil bidra til å gjøre endometriose mer kjent

Karoline87
18-01-11, 23:56
Tusen takk! Så koselig med hilsner:)

Caro
19-01-11, 00:47
Hei og velkommen hit:klemme:

Er også ganske ny her ;)

Flott at du ønsker å gjøre endometriose bedre kjent da det nok er mange som går rundt med endo og som ikke får ordentlig hjelp eller svar på plagene sine :)

Dagfrid
19-01-11, 09:25
:hallo:

Ingun
19-01-11, 11:31
Hei!

Jeg fikk diagnosen da jeg var 19 år og da var det ikke mye informasjon å få. Fikk behandling og var frisk i 7 år før det blusset opp igjen. Da var det kommet litt mer informasjon og fikk endelig tak i brosjyrer og nettsteder om dette.

Hatt noen rolige år.. Har fått 2 barn som nå er 7 og 1 år. Men nå er endometriosen her for fult igjen. Har innsett at dette er noe jeg må leve med (tok sin tid). Noen dager er bedre enn andre.

Er nå glad for at jeg har funnet en side om dette temaet igjen. Godt å vite at man er flere. Godt å få noen tips og råd og selv kunne hjelpe andre.:rørt:

Litt om meg: 38 år, gift og har 2 barn og 2 stebarn. Er for tiden hjemmeværende.

Hilsen Ingun

Karen
19-01-11, 19:54
Velkommen til deg også, Ingun :)

Karoline87
21-01-11, 16:54
Jeg har fått medlemsbladet i posten! For et fantastisk blad! Leste "å leve med endometriose", brevet fra de overlevende. Det var som jeg skulle skrevet det selv. Det er slik det er. Slik vi med endometriose har det. Tårene rant da jeg leste det. Takk for en følelse av at jeg ikke lenger er alene...:rørt:

Cathrine80
27-01-11, 19:43
Hei :vinke:

tenker også det samme som deg, at det er synd at så få vet... Føler meg nesten litt "skamfull" selv som går rundt og ikke ha peil. tar smerter for gitt osv osv... Skikkelig teit!

Vi får gjøre vårt beste for folkeopplysning.. og kunnskapsoppbygging.. ser ut som det er litt å hente der også.

"ingen vet hvorfor endometriose kommer"... holder ikke for min del ialfall.

Karoline87
28-01-11, 21:35
Ja, er enig med deg. Det er synd altså....