PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ny her :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ny her :)

Kristine L
22-01-11, 19:21
Hei alle sammen!

Jeg er ei jente på 22år som lenge har slitt med veldig sterke menssmerter. I starten var det ingen leger som skjønte hva dette kunne være og jeg var inn og ut på ahus i flere år og tok alle slags tester og prøver.

Først sommern 2009 skulle det bli en forandring. Min stemor hadde lest en artikkel om en med endometriose og hun syns hennes symptomer og historie var veldig lik min. Så jeg nevnte dette for legen min. Kunne det være endometriose?
Jeg ble utrolig nok ikke henvist til dr.Langbrekke men til ahus for samtale. Legen jeg snakket med ble veldig oppgitt og direkte sur på meg da jeg var så påståelig for å få en Lap. Hun mente nemlig at jeg ikke hadde endo og at det var bortkastet med lap, men jeg fikk viljen min og det var samme legen som skulle operere meg i november 2009.

De fant mye endo men legen var lite hyggelig og nesten grinete for at jeg hadde rett likevel, noe hun selvfølgelig ikke ville innrømme.

Siden da har jeg fortsatt hatt store smerter og er flere ganger i mnd på legevakta for å få to sprøyter petidin.

Ellers er jeg samboer med min store kjærlighet og i oktober ble vi "foreldre" til katten vår, 8 uker gamle Kelvin. Så vi koser oss med hverandre mens vi venter på vårt lille mirakel :klemme:

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne og utveksle erfaringer og dele historier.

Tone80
22-01-11, 20:39
Velkommen hit:sol:

Maria
22-01-11, 22:03
Velkommen hit! :)

"Fint" å lese at du har fått en svar på hva som er skyld i dine smerter. Ting blir litt lettere når man får en diagnose å forholde seg til.
Selv om du nå har vært på Ahus så kan du likevel be din fastlege om å henvise deg til Ullevål. Jeg vil virkelig anvefale deg å gjøre det!

Miriam
22-01-11, 22:08
Velkommen hit :hallo:
Gratulerer så mye med miraklet deres :)

Kristine L
22-01-11, 22:28
Tusen takk! Mulig jeg formulerte meg litt rart, er ikke gravid altså. Men venter på at mirakelet skal skje ;)

Ann Kristin S
23-01-11, 16:15
Velkommen:kjempeklem:

Karoline
23-01-11, 16:55
Velkommen hit.

Karoline87
23-01-11, 17:11
Velkommen hit vennen:blunk:
:kjempeklem:

Karen
23-01-11, 19:00
Velkommen hit :)

Dagfrid
24-01-11, 15:54
Hei :vinke:

ChristineH
24-01-11, 17:45
Velkommen hit og lykke til :)

Kristine L
24-01-11, 19:36
Velkommen hit vennen:blunk:

Tusen takk snuppis :kjempeklem:

Karoline
24-01-11, 20:54
Karoline87 og Kristine L kjenner dere hverandre fra før?

Karoline87
25-01-11, 19:53
Karoline87 og Kristine L kjenner dere hverandre fra før?

Ja det gjør vi:blunk: Har jobbet sammen. Jeg visste Kristine hadde endometriose slik som meg, så jeg anbefalte henne å blir medlem her:flau::blunk:

Kristine L
26-01-11, 14:51
Ja det gjør vi:blunk: Har jobbet sammen. Jeg visste Kristine hadde endometriose slik som meg, så jeg anbefalte henne å blir medlem her:flau::blunk:

Søteste Karoline :hurra:

IdaJ
26-01-11, 16:36
Velkommen :)

Karoline87
26-01-11, 21:51
Søteste Karoline :hurra:

Caro
26-01-11, 23:26
Velkommen hit :klemme:

Cathrine80
27-01-11, 19:49
velkommen Kristine! ;)

Så godt det må være å ha noen kjente med samme sykdom.. noen å prate med og få støtte av. Personlig så er jeg bittelitt "flau" over cyster og sykdom osv nedentil.. liksom noe hysj hysj man ikke prater om? Eller er jeg gammeldags? ;)