PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Ser ut til at jeg hører til her [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Ser ut til at jeg hører til her

Cathrine80
24-01-11, 14:26
Hei:vinke:

Jente på 30 år.. Nylig hatt min første gynekologtime, der jeg får høre at jeg mest sannsynlig har endometriose. Ikke påvist enda, er under utredning.

Jeg og sambo har akkurat startet prøving mot vårt første barn :sol:
Spennende! Håper jeg får mer info og kunnskap nå etterhvert, eventuell diagnose og behandling.

Idag er førstedagsmensen, med kvalme og kramper og alt som hører med...:varm: Har en forstørret eggstokk, trolig endometriosevev/cyste som skaper trøbbel og smerter.

Ergrer meg over at jeg ikke har gått til lege før.....:lege:
Klem fra Stjernjenta

Maria
24-01-11, 15:30
Velkommen hit til oss! Håper du får god hjelp med endometriosen. :)

Dagfrid
24-01-11, 16:02
Velkommen hit! :)

Karen
24-01-11, 16:10
Velkommen hit :)

ChristineH
24-01-11, 17:42
Velkommen hit :) Og lykke til :)

Tone80
24-01-11, 18:58
Velkommen hit:)

Kristine L
24-01-11, 19:40
Velkommen hit, relativt ny her selv :)

Karoline
24-01-11, 20:53
Velkommen hit.

Miriam
24-01-11, 23:28
Velkommen hit :hallo:

Karoline87
25-01-11, 19:51
Velkommen!:vinker:

Cathrine80
27-01-11, 19:56
takk så mye:takk:

Godt å finne andre i samme situasjon. Eller i lignende situasjoner blir mer rett.

Har som sagt ikke påvist endometriose, men gynekologen fant en stor cyste på en av eggstokkene mine, og mistenkte endometriose. Er under utredning med hormonprøver osv nå, og skal tilbake til kontroll om ca 2 mnd.

Jeg er så nysgjerrig og spent.. jeg vil vite mer og få full oversikt over hva som skjer inni meg.. Og jeg håper jeg kan bli gravid og blir det snart:sol:

Etter å ha lest nærmere på symptomene på endometriose passer det veldig inn på meg:

Sluttet på minipilla for 2 år siden. mensen har blitt verre og verre, særlig siste 6 mnd. Sånn at jeg må gå hjem fra jobb (etter å ha pint meg lenge), får rier/kramper nedover beina, får ikke sove særlig, smertestillende har dårlig effekt, diare/fast mage om hverandre, masse luft, smerter særlig på høyre side (mistenker at det er der cysten er), kvalm og liten matlyst, varm.

Det var litt mer om meg.. ;)

Caro
27-01-11, 23:09
Hei og velkommen til deg :klemme:

Høres forferdelig ut de smertene dine, sikkert godt å få en diagnose på det. Har det vært snakk om laparaskopi for å eventuelt utrede for endometriose?

Så spennende med prøving på bebis, håper det klaffer fort for dere :)