PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei c",) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei c",)

Helen20
27-04-11, 09:21
Heisann.
Jeg er ei jente som nettopp har fylt 21 år som fikk påvist endometriose sep.10. Hatt mye mens. smerter siden jeg fikk mensen da jeg var 12 år. Etter mange år fikk jeg endelig en lap., ja nettopp i sep. 10 etter 8år med smerter. Jeg var så spent og trudde det skulle være over, men da jeg våknet fikk jeg beskjed at det var endometriose med spredning så de tørte ikke operere meg så de sendte meg til ullevål. I Jan.11 skulle jeg på ny lap på ullevål jeg tenkte ennå en gang at nå er det over, men nok en gang tok jeg feil! De fikk fjernet det meste, men det er spredd seg helt opp til mellomgulvet og er ganske mye på høyre side + sammenvokstning. Nå har jeg kjørt ganske mange ganger fra vestfold til oslo for å ta prøver. Håper på at dette blir siste sjekken i morgen og at det blir operasjon føre sommeren. Går på p-piller og procren depot, men fortsatt smerter kvalme og sengeliggende vært sjukemeldt siden sep. 10.
Sitter å tripper og gleder meg til livet kommer igang igjen enn som nå når alt er satt på vent :hurra:

Er det noen andre som har endometriose med stor spredning, eks blitt operert mellomgulv området? Som kanskje vil fortelle hvordan det er gått med de?:krysse:

Ha en fin dag :kjempeklem:

Karoline
27-04-11, 20:54
Hei, og velkommen hit. Har ikke stor spredning, og kan ikke svare der,men ønsker deg lykke til.

Karoline87
27-04-11, 22:13
Velkommen hit! Kjedelig du sliter sånn med smerter. Hadde heller ikke spredning. Men lykke til videre!:krysse:

ChristineH
28-04-11, 09:06
Velkommen hit :)

Karen
28-04-11, 17:43
Velkommen! :sol: