PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Nykommer.. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Nykommer..

Elisabeth34
03-05-11, 10:21
Hei.
Jeg heter Elisabeth og jeg er under utredning.
Var hos gynekolog i går og han mente det er en stor sjanse for at jeg har endometriose.
Jeg har levd med smerter i hele kroppen siden jeg var liten og har diagnosen fibromyalgi.
Så det er ikke alltid så lett å vite hvilke symptomer som hører til hvor.
Jeg har den siste tiden erfart å ha daglige smerter i underlivet. Fastlegen min trodde først at det kunne være en betennelse i livmoren og jeg fikk noen med for det, men de hjalp ikke.
Sliter med sterke mens smerter, både før og under mens. Har også smerter ved eggløsning. Steriliserte meg for 3 år siden da jeg har 3 barn og ønsker ikke flere.
Sliter med kraftløshet, en unormal trøtthet i kroppen (som om noen skrur av en bryter). Har mye luftsmerter og hard mage.
Nå skal jeg prøve å gå på p-piller i 3 mnd for å se om det kan hjelpe på smertene. Hvis det ikke hjelper må jeg inn og ta kikkhullsop.
Har fått resept på smertestillende piroxicam mylan som jeg skal ta ved menstruasjon. Sikkert noen som har erfaring med disse?
Har vært sykemeldt i ett år og gått på AAP i ett år, hadde håpet på å klare å komme meg ut i arbeidrettet rehabilitering, men disse smertene setter en stopper for det.

Er veldig glad for at det finnes ett forum som detta da det ofte dukker opp spm.:kjempeklem: fra Elisabeth

IdaJ
03-05-11, 12:47
Velkommen hit! :)

Karoline
04-05-11, 19:19
Velkommen hit

Karen
04-05-11, 22:44
Velkommen skal du være :)

MarianneV
05-05-11, 13:40
Velkommen :)