PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Endelig medlem. [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Endelig medlem.

Grethe
29-05-11, 11:40
Hei.Jeg er en jente på 38år som endelig er blitt medlem her.
Litt om meg selv.Er gift og har 2 barn.
Er for tiden fullstendig utmattet og nedfor.Ble for 1,5 år siden sykemeldt pga av ryggplager som endte med prolaps.Var tungt og godta at jeg ikke klarte gå tilbake til jobben jeg hadde.
Så begynte utredningen.Ble utredet for både ADHD og epilepsi og har vel fått konstatert begge.Tenkte da at jeg var ferdig, men til slutt kunne jeg ikke unngå og dra til gynekolog pga smerter over lang tid i underlivet.Der ble det konstatert en cyste på nesten 8x5cm og ble hendvist til lapraskopi.Nå har jeg fjernet både eggstokk og cyste og det har gått veldig bra.
Fått bekreftet endometriose og sånn havnet jeg her inne siden jeg ikke visste hva det var.Skjønner nå grunnen til mange plager gjennom årene.Bl.a store blødninger.Så nå har jeg fortalt en god del om meg og mine plager og må bare si at dette er en super forening.:hurra:

Maria
29-05-11, 11:44
Velkommen hit! :)

EvaM
29-05-11, 12:27
Velkommen hit, så dumt at du har fått så mange plager :dakars: Men jeg håper at du i hvertfall vil trives her inne og får litt svar på de endometriose spørsmålene du eventuellt måtte ha. Det er i allefall en fin gjeng her inne.

Karen
29-05-11, 12:34
Velkommen hit :)

Karoline87
29-05-11, 13:13
Velkommen!! :)

Karoline
29-05-11, 13:43
Velkommen hit. Jeg bor selv i Bodø, så hvis du ønsker å møte andre med Endometriose, skal du bare ta kontakt

Grethe
29-05-11, 14:13
Takk for det alle sammen.
Jøss så hyggelig.:fnis:

IdaJ
29-05-11, 18:07
Velkommen! :)

Miriam
29-05-11, 21:36
Velkommen :)

Marie G
31-05-11, 16:28
Velkommen hit :) Jeg har også ADHD å ser på det som noe positivt, ble utredet da jeg var 17, samtidig med endometriosen :)

ChristineH
31-05-11, 17:25
Velkommen hit :)