PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen!

HeleneO
18-07-11, 20:33
Hei!

Jeg er ei jente på 20 år, som er godt gift og har en sønn på 9 mnd.

Har nettopp fått tilbake menstruasjonen etter svangerskapet, og dermed var helvete løst igjen. Har endelig fått henvisning til en dyktig gynekolog :)

Litt om sykdomshistorikken min.
Har slitt med voldsomme blødninger og store smerter ifb med mens, og vært mye dårlig på grunn av dette. Har vært innlagt på sykehuset uten at jeg fikk noe hjelp av dette, de ville ikke utføre lapraskopi av en eller annen rar grunn :P Mistenker endometriose, men har ikke fått det bekreftet enda.

Nå håper jeg dette tar en ny vending og at jeg får den hjelpen jeg trenger! Gleder meg til å bli litt kjent med andre i samme situasjon, er godt å få tips av noen som har vært der før meg.

Terese91
19-07-11, 13:26
Velkommen :)

Har heller ikke fått noe bekreftet, så vi er i sammen båt der ;)

ChristineH
19-07-11, 15:02
Velkommen hit :)

Karoline
19-07-11, 18:22
Velkommen hit

Lisbeth
19-07-11, 20:34
Velkommen!

Maria
19-07-11, 20:52
Velkommen hit! Håper du får svar på dine spørsmål. :)

Astrid
19-07-11, 21:16
Velkommen hit

Rannveig
21-07-11, 16:31
Hei, og velkommen skal du være.
Håper du får svar nå med den nye henvisningen, og at du får svar på plagene dine.

Have a nice day :)

IdaJ
21-07-11, 19:44

Karen
21-07-11, 22:40
Håper du får hjelp raskt.