PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei alle sammen! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei alle sammen!

renatee
18-10-11, 22:22
Har vært her en god stund, så er vel på tide å si hei til alle sammen :)

Jeg er 22 år gammel, som de siste årene har vært bosatt i Trondheim. Har siden ung alder slitt med sterke menssmerter som har gått kraftig ut over hverdagen. Mitt første konkrete minne er fra 14års alderen, og har siden da kjempet for å komme til bunns i disse smertene som til tider er uutholdelige.

Etter å hatt en lite forståelig fastlege i mine ungdomsår som gang på gang sa at jeg skulle ta meg en Paracet så ordnet alt seg, var jeg redd for å bli tatt i mot på samme måte av andre om jeg tok opp problemet. Har derfor lidd stille over lang tid. Fastlegen jeg nå har, har tatt smertene mine på alvor og jeg har vært til undersøkelser og UL både hos privat gynekolog og på sykehuset. Alle jeg har vært i kontakt med har snakket med endometriose, siden de ikke ser ut til å finne noe annet galt.

I sist uke fikk jeg brev fra St. Olavs Hospital om at jeg er søkt inn for laparaskopi. Er så utrolig lettet for at jeg nå skal få noen svar! Er for tiden sykemeldt på min tredje uke på grunn av så og si kroniske smerter som ingen ende tar..

Har veldig mange tanker rundt resultatet av laparaskopien. Er redd for hva de finner, og at de i verste fall ikke finner noe, samtidig som jeg er veldig glad for at det endelig skjer. Noen som forstår hva jeg mener?

Dette ble veldig langt ser jeg nå, beklager det, hehe. Håper alle har en fin tirsdag! Ser frem til å smile, le, gråte og rive meg i håret sammen med dere :-)

Karoline87
19-10-11, 17:22
Hei på deg!
Så trist å lese at du sliter sånn med smerter og at ingen har tatt deg på alvor.:dakars:
Håper de finner ut av ting etter oprasjonen. Og at det blir bedre for deg da.
Lykke til videre! Du er ikke alene!

Maria
19-10-11, 22:52
Hyggelig at du ville presentere deg. Velkommen hit! :vinke:

Karen
19-10-11, 23:34
Velkommen hit :) Alltid trist å lese at noen sliter med endometriose og fastleger som ikke vet nok :(

Astrid
20-10-11, 10:35
Velkommen hit:sol:

renatee
20-10-11, 15:29
Tusen takk alle sammen :) Håper alt står bra til med dere.

Caro
10-11-11, 23:54
Hei og velkommen hit :)

Skjønner godt hva du mener, man vil jo gjerne ha svar på hva som feiler en selvom det er litt skummelt å tenke på at man kan ha en diagnose, men godt er det å få noen svar. Uansett håper jeg de finner ut av ting slik at de kan gi deg behandling for å slippe så fæle smerter.:klemme: