PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
hei :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : hei :)

Susanne88
24-11-11, 03:42
Mitt navn er Susanne, er 23 år sykepleier fra Østfold.
Fikk diagnosen i sommer, etter 4 smertefulle år og følelsen av å ikke bli trodd. Artig nok var det jeg som fant diagnosen, og jammen hadde jeg rett :) Deilig å endelig vite hva det er! Meldte meg inn igår og håper jeg får god nytte av denne siden :)

Karen
24-11-11, 10:20
Velkommen hit, Susanne :)

Siri
24-11-11, 10:22
Velkommen hit Susanne :-)
Kjenner meg dessverre igjen i det du skriver. Og denne siden her er virkelig gull verdt!

Karoline87
24-11-11, 16:02
Velkommen hit! :)

Maria
24-11-11, 18:16
Velkommen! :vinke:

Caro
10-12-11, 22:23
Velkommen hit :)