PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei hei :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei hei :)

ChristinaB
29-11-11, 12:15
Da fikk jeg meldt meg inn jeg også. Jeg er ei jente på 23 år, sykepleier, gift og bor i Vestfold. Er under utredning for barnløshet og smerter i underlivet, og skal til lapraskopi den 7.des for å få vite om det er endometriose det er. Alle andre undersøkelser har vært normale, men likevel skjer det ingenting.. Så etter 4 års prøving skal vi kanskje endelig få et svar..! :lete: De tror det er endometriose.

Så da meldte jeg meg inn her for å få litt mer info, og hittil har det vært veldig nyttig! Flott det finnes en side som dette der man kan komme i kontakt med andre i lignende situasjoner! :klemme:

Christina :) :kjempeklem:

Karen
29-11-11, 12:56
Velkommen hit :)

Karoline87
29-11-11, 14:10
Velkommen hit. Jeg er også 23 år gammel og gift:flau: Skal også ha laparaskopi 7 desember;)
Lykke til!

ChristineH
29-11-11, 23:00
Velkommen hit :-) Lykke til 7 des!

StineO
29-11-11, 23:22
Lykke til:-)

Maria
29-11-11, 23:28
Velkommen hit! :vinke:

Miriam
30-11-11, 21:37
Velkommen til oss! Lykke til på onsdag :)

Caro
10-12-11, 22:33
Velkommen hit :)