PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Enda en nykommer her :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Enda en nykommer her :)

Mone87
23-01-12, 00:32
Hei!

Jeg er ei jente på 24 år. Bor sammen med min samboer og sønnen vår på 3 år. Bestemte oss for å prøve på nummer to, men etter en spontanabort i oktober (på bursdagen til sønnen min faktisk, snakk om bra timing!) fant de en cyste på 2 cm på venstre eggstokk.

Regner med det forklarer hvorfor jeg har så vondt under menstruasjon at jeg ikke kommer meg opp av senga?

Fant denne sida mens jeg googlet etter informasjon, så her er jeg! Håper dere tar godt i mot meg, jeg synes ikke dette er så veldig stas. Det er jeg garantert ikke alene om, så jeg håper på å treffe noen hyggelig mennesker i samme situasjon :)

Ann Elin 90
23-01-12, 00:37
Velkommen! :) koselig å se deg her :)

Karen
23-01-12, 00:39
Velkommen hit:)

Mone87
23-01-12, 00:40
Tusen takk! Glemte å nevne at jeg skal til ny innvendig UL i morgen, gruer meg som en hest.. Derfor har jeg ikke gått til sengs enda :p

Ann Elin 90
23-01-12, 00:44
Tusen takk! Glemte å nevne at jeg skal til ny innvendig UL i morgen, gruer meg som en hest.. Derfor har jeg ikke gått til sengs enda :p

Det går nok bra ;) Lykke til :)

Miriam
23-01-12, 22:12
Velkommen til oss :vinke:

Karoline87
25-01-12, 17:43
Velkommen hit:hallo: