PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
hei alle sammen [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : hei alle sammen

AnneB
12-11-06, 00:12
hadde bare lyst å fortella litt om meg sjøl.er 39 år og har hatt endoplager så lenge eg kan huske. har prøvd forskjellig behandling med laproskopi, zoladex osv.men endoen har kome tilbake så fort som fy. vart henvist til ullevål og anton langebrekke i fjor. der fjerna dei livmor og begge eggstokker. er nå kome i overgangsalderen men bruker østrogenplaster for hetetokter og nattesøvn.fantastisk å ikkje ha smerter og fæle blødninger.anbefales på det sterkeste å reisa t ullevål. kjempeflott gjeng som jobber der. har foresten 3 barn på 21,18 og 14 år. ska verta farmor te våren:hurra:

NN2
12-11-06, 00:48
Da er jeg førstemann til å ønske deg hjertelig velkommen hit AnneB.:hallo:
Hyggelig og bli kjent med deg. Håper du vil trives hos oss.

:klemme:

Maria
12-11-06, 02:55
:vinke:

Hei Anne!
Hyggelig at du har funnet veien inn hit til oss. Gleder meg til å bli kjent med bedre kjent med deg.
Dette er en fin plass å dele erfaringer, gleder og sorger.
Håper du kommer til å trives her!!

Diane
12-11-06, 12:41
:hallo: Velkommen Anne!
Kjekt å høre at du er blitt bedre etter fjerning av livmor og eggstokker, det er herlig å slippe mens, ikke sant? :hurra:

Håper å bli bedre kjent med deg etterhvert.

Lisbeth
12-11-06, 14:01
Velkommen inn hit, Anne! Jeg håper du finner deg godt til rette blandt alle disse koselige damene. Det er godt å høre at du er i fin form. Og det er deilig å slippe mens (jeg bruker hormonspiral og er nesten blødningsfri, og gleder meg for hver blødningsfrie dag jeg har :yiiha: ).

Og så koselig at du snart skal bli farmor! Det kan jeg tenke meg er en fantastisk opplevelse!:forelsket:

MaritV
12-11-06, 14:31
hei og velkommen hit.
Så flott å høre at du har fått hjelp nå og er mye bedre:klems:

Elin
12-11-06, 14:34
Hei Anne!!

:hallo: hit til oss, bra å lese at du er blitt bedre!!

Håper du vil trivest hos oss!!

Karoline
12-11-06, 14:40
:hallo: til oss. Håper du vil trives.