PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Kjersti [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Kjersti

Kjersti
24-04-06, 15:54
Hei alle sammen

Jeg er Kjersti, 31 år, bor for tiden i Nederland. Lever alene men har min kjære Loke (hund av rasen Rhodesian Ridgeback), og det er jeg veldig glad for.
Fikk diagnose høsten 2004 og siden har det bare blitt verre synes jeg. Jeg har hatt en god periode i det siste, men nå ser det ut til at det begynner å bli verre.

Jeg bruker ingen medisiner (er litt skeptisk til å starte med hormoner) bare p-pillen uten pause. Jeg får akupunktur og kraniosacraal terapi og det så ut til å hjelpe. Smertene har begynt å tilta igjen her.Så må vel vurdere hva mitt neste skritt blir.

Maria
24-04-06, 15:58
Hei Kjersti :)

Hyggelig at du aktiv her! Må vel si at du har den lengste veien inn hit :fnis:
Spennende med meldlemmer som bor andre steder enn i Norge, håper du vil dele dine erfaringer med leger og sykehus med oss.

Katarina
24-04-06, 15:59
Hei Kjersti!

Håper du vil trives her. ;)

Kan jeg spørre hva kraniosacraal terapi er?

Karen
24-04-06, 16:03
Hei Kjerst!

Så fint at du har kommet hit. Trist å høre at du får mer vondt.

Kjersti
24-04-06, 16:13
Hei Kjersti!

Håper du vil trives her. ;)

Kan jeg spørre hva kraniosacraal terapi er?

Hei
Jeg hentet dette fra en nettside
Kranio- sacral- terapi.
Det kranio - sacrale system utgjør hjernen og ryggmargen, En ubalanse i disse vil påvirke bl.a. nervesystemet, ryggsøylen,
muskelsystemet, kretsløpet, luftveiene og lymfe/ kjertelsystemet.
Målet med kranio-sacral-terapi er balansere sentralnervesystemet, manipulere bindevev og muskulaturen i kropp og kranie.
Dette ved hjelp av påvirkning på spesielle knokkel og nervepunkter.
Behandlingsformen gir gode resultater ved f.eks. whiplash, hodesmerter, skjevhet i rygg/ bekken,
bekkenløsning, hyperaktivitet og adferdsproblemer hos barn, hormonelle problemer som f.eks.
menstruasjonsproblemer og innlæringsproblemer.

Fant også en veldig god link
http://www.iahe.com/html/therapies/cst.jsp

Verdt å ta en titt

NN2
24-04-06, 16:17
Så koselig at du også finner veien inn til oss selv om du ikke bor i Norge.

Vi snakkes nok sikkert snart igjen på chatten:blunk:

klem

Reidun
24-04-06, 16:46
heia.
så koselig at du har funnet veien inn til oss.
håper vi snakkes på chatten snart.

:sol:

Katarina
24-04-06, 17:13
Hei
Jeg hentet dette fra en nettside
Kranio- sacral- terapi.
Det kranio - sacrale system utgjør hjernen og ryggmargen, En ubalanse i disse vil påvirke bl.a. nervesystemet, ryggsøylen,
muskelsystemet, kretsløpet, luftveiene og lymfe/ kjertelsystemet.
Målet med kranio-sacral-terapi er balansere sentralnervesystemet, manipulere bindevev og muskulaturen i kropp og kranie.
Dette ved hjelp av påvirkning på spesielle knokkel og nervepunkter.
Behandlingsformen gir gode resultater ved f.eks. whiplash, hodesmerter, skjevhet i rygg/ bekken,
bekkenløsning, hyperaktivitet og adferdsproblemer hos barn, hormonelle problemer som f.eks.
menstruasjonsproblemer og innlæringsproblemer.

Fant også en veldig god link
http://www.iahe.com/html/therapies/cst.jsp

Verdt å ta en titt

Takk for svar, det ser jo virkelig interessant ut. :)