PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hallo :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hallo :)

Aleksandra
12-06-12, 09:38
Hei :) Jeg er ny her, men har lest forumet i et stund nå og nå har jeg også blitt medlem i foreningen.

Jeg er en jente på 19 år og er allerede etter laparoskopi, og det var der de fant ut at det faktisk er endometriose.

Hele året i fjor slitet jeg meg store magesmerter, smerter i knærene, ryggen og i hode. Jeg har var innlagt på Haukeland på ulike avdelinger i ca 2 måneder uten at de fant ut hva det var. Samme dagen jeg ble skrevet ut ( uten at smertene forsvant) kom det en lege til meg og sa at jeg kan ha psykiske problemer og henviste meg til psykologen. Han tok meg altså ikke på alvor.

Fastlegen sa at jeg må bare ta smertestillende og jeg fikk antidepressive...

Jeg ble lei av Haukeland og alle andre offentlige tjenester og da ringte jeg til Volvat på Lagunen. Jeg kom til en utenlandsk damegynekolog, husker ikke hva hun het, og hun tenkte med en gang på endometriose og sendte meg til laparoskopi. Da var det min lang og kjedelig historie ;) Nå har det gått over en måned etter lap og smertene kom tilbake. jeg tar p-piller kontinuerlig slik at jeg ikke får mensen, men jeg får blødning uansett... :(

Karen
12-06-12, 16:56
Velkommen hit :)
Så synd at du ble behandlet slik. Du er dessverre ikke alene om det. Mange jenter med endometriose får beskjed om at det bare er noe psykisk :(
Skal du tilbake til gynekologen til kontroll? Det kan hende at p-piller ikke er nok behandling for deg siden du får blødninger allikevel. Det kan også hende at kroppen din trenger litt mer tid før det virker.

Miriam
12-06-12, 21:09
Velkommen til oss :vinke:

Aleksandra
13-06-12, 23:29
Velkommen hit :)
Så synd at du ble behandlet slik. Du er dessverre ikke alene om det. Mange jenter med endometriose får beskjed om at det bare er noe psykisk :(
Skal du tilbake til gynekologen til kontroll? Det kan hende at p-piller ikke er nok behandling for deg siden du får blødninger allikevel. Det kan også hende at kroppen din trenger litt mer tid før det virker.

Ja, jeg skal på kontroll midt i august og da håper jeg at jeg får noe annet behandling enn p-piller. Jeg begynner å få mer og mer smerter fra dag til dag.

Jeg har sett at mange av dere får en sprøyte en gang i måneden. fungerer den på samme måte som p-piller?

Aleksandra
13-06-12, 23:29
Velkommen til oss :vinke:

Takk for det :)

Karoline87
15-06-12, 23:32
Velkommen:hallo: