PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Hei på dere :) [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Hei på dere :)

Gina87
20-06-12, 21:17
Hei :) jeg er ei jente på 25 , gift og fikk diagnosen endometriose 2009 .
Vi ble henvist til IVF etter å ha prøvd å bli gravide i 2 år. For å gjøre en lang historie kort, mislykkes 1. Forsøk av befruktning av egg, og jeg skulle ta et opphold med medisiner og prøve nye medisiner neste gang.
Under dette oppholdet ble jeg spontant gravid og har nå er sønn på 16 mnd :):hurra:

Nå i April ville jeg og min mann prøve med baby NR 2, men etter 2 uker opphold med p-piller kom endometriose smertene tilbake for fullt! ( jeg har konstant smerter, ikke bare under mens og eggeløsning ) :( Så jeg begynte på p-piller igjen ( Microgynon 21 ) 2 brett og 1 uke uten... Osv.

Pga smertene jeg får uten prevensjon ble vi henvist til Rikshospitalet igjen og, til IVF forsøk.
( har ikke fått noe svar enda, men venter i spenning på brev ) ;)

Husker fra sist vi var der at det var en tøff periode.. Men, det er vel verd det om vi lykkes med baby til :)

Gleder meg til å bli kjent med dere, som er i samme " båt " som meg !
Stoooor klem :)

Maria
20-06-12, 22:17
Hei!

Velkommen til oss! :vinke:

Karen
20-06-12, 22:20
Velkommen Gina:)

Gina87
21-06-12, 06:41
Tusen takk :)

ChristineH
21-06-12, 21:29
Velkommen! Og lykke til :-)

JanneG
22-06-12, 21:24
Hei Gina

Akkurat det samme skjedde for meg også for 16 år siden. Mislykket IVF og ble gravid på naturlig vis måneden etter. Fikk en flott jente. Når jeg fikk tilbake mensen startet jeg på p-pille uten pause, frem til neste IVF 1,5 år etter. Dette for at smerten ikke var til å holde ut og at det også holder endometriosen i sjakk.
Etter nok et mislykket IVF ble jeg atter engang gravid på naturlig vis, men denne gangen en måned seinere. Jeg fikk da en flott gutt.

Lykke til!!

Janne

Karoline87
23-06-12, 19:49
Velkommen hit og lykke til med prøvingen! :)