PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Heisann! [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Heisann!

Hilde
21-11-06, 02:37
Jeg heter Hilde,bor i Akershus, er 34 år, gift og har to jenter (6 år, 6 mnd) Har nok hatt endo noen år, for vi jobbet litt for å få nr 1. Men det var først da vi jobbet iherdig med nr 2 at jeg fikk diagnose endo under lap på Riksen. Det var supert å få et navn på smertene, og at jeg ikke var psykisk syk slik som fastlegen mente. (Tror psykologen min var like lettet som meg over at jeg kunne avslutte behandlingen min hos han, selv om det hadde vært lærerikt for begge parter):hurra:
Jeg merker nå at endo symptomene har kommet litt tilbake etter lap, men det prøver jeg å innstille meg på å lære å leve med. Der tror jeg at jeg kan hente mye nyttig på forumet her.
Hilsen Hilde

NN2
21-11-06, 02:56
Du er hjertelig velkommen hit inn til oss. :hallo:

Elin
21-11-06, 10:25
Hei!!

:hallo: hit til oss, håper du vil trivest!!

Katarina
21-11-06, 11:33
Hei på deg og velkommen til oss! Håper du vil trives her. :klem:

Din historie er nok dessverre vanlig, vi er mange som blir kalt hypokondere eller psykisk psyke før vi får diagnosen endometriose.

Ann-Karin
21-11-06, 11:45
:hallo:

Karoline
21-11-06, 17:21
:hallo: til oss. Håper du vil trives her

Maria
21-11-06, 18:24
Hei Hilde :vinke:

Håper du kommer til trives her inne! Skal bli hyggelig å bli bedre kjent med deg.

Diane
21-11-06, 19:10
Hei Hilde og :hallo: til oss!
Flott å høre at du har greid å få 2 barn - det beviser igjen at endometriose ikke alltid er til hindring for et svangerskap. Fint å høre for mange som er redde for det!

Det er synd du begynner å plages med smerter igjen, ikke la det gå for lang tid før du gjør noe med det. Ammer du minstemann?

Her på forumet er det enormt mye erfaring, støtte og råd å hente. Og ikke glem chatten ikveld!!

Gleder meg til å bli mer kjent med deg. :vinker:

MonicaB
22-11-06, 11:21
Hei Hilde, fint å se at det stadig kommer nye innom, for de som jobber med disse sidene gjør en fantastisk jobb. :yiiha: Jeg er ikke så veldig aktiv på disse sidene, men jeg har funnet mye trøst her. Hver gang jeg er dårlig (10-14 dager i mnd) må jeg bare innom for å lese at andre har det som meg og at det ikke er psykisk, jeg er nemlig en av de som er glad jeg endelig fikk en diagnose etter 6 års kamp med systemet, fikk diagnosen juli 06.
Godt å se at du har to barn
Jeg er heldig og har en datter på 4 år, vi ønsker oss et barn til men vi får se hva julenissen bringer i år!
Ønsker dere en fin førjulstid, håper ikke endoen blir for plagsom.
Monica B :vinker:

Tove
22-11-06, 11:58
Hei Hilde

og jeg sier også :hallo:
Håper du vil trives her på forumet. For meg har og er det veldig nyttig.
Jeg fikk en masse informasjon før operasjon og har lært masse om hva endometriose er...

Hilsen Tove

Reidun
23-11-06, 19:39
hei hei.
velkommen inn hit.
tusen takk for en koselig chatt sist tirsdag.
snakkes
:hallo: