PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
Leaving on a jet-plane [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : Leaving on a jet-plane

KristinD
21-11-12, 11:33
Hei, nå forlater jeg dere etter 3 år.
Jeg har vel ikke fått så mye ut av dette i og med at jeg ikke har hatt problemer, og har jeg hatt problemer, så har ikke mine spørsmål gått igjennom.
Jeg spiser meg frisk og har ikke hatt noe særlig problemer siden min 1 lap for 4 år siden. (Jeg anbefaler alle å stole på seg selv og sine valg, alt fungerer ikke for alle, det viktigste er et sunt og godt kosthold, men tonnevis vitaminer osv har ikke alltid stor hensikt)

Så takk for meg.

Mathilde78
21-11-12, 14:09
Kjenner meg igjen i det du skriver først der.
Ønsker deg masse lykke til videre :)