PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant archive_postsperpage - assumed 'archive_postsperpage' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../archive/index.php on line 456
heihei allesammen [Arkiv] - Endometriose.no - Forum

PDA

Se full versjon : heihei allesammen

MarianneJ
30-11-06, 18:19
hei!!
jeg er helt ny her inne men har lest masse av det som står og kjempe kjekt å endelig få en forklaring på smerter i mangen år å se at mangen andre er i samme situasjon.....

Jeg er en jente fra stavanger på 30 år som nettop fikk påvist endo under lap. operasjon... har slitt med mens smerter i mangen år og cyster på eggstokkene, har bare fått besjed om at det var vann cyster og at dette var normalt :vinker: og kom ikke til å forsvinne før jeg eventuelt hadde født barn... etter et og et halvt år med smerter som ikke lignet noe og en cyste som hadde vokst seg så stor som 12cm havnet jeg på sykehuset og fikk operasjon som da viste seg at jeg hadde buken full av endo og på begge eggstokkene... har prøvt å bli gravid i et og ethalvt år men uten og lykkes.. etter funnet under lap ble jeg sendt til haugesund for ivf umiddelbart skal begynne på spray i morgen og skal til haugesund neste mnd gruer meg litt men krysser alle fingre for at dette skal gå i orden... Vil så gjerne bli gravid....

MarianneLa
30-11-06, 18:31
Heisann. Må bare ønske deg masse lykke til med IVF. Blir spennende å følge deg. Jeg har også masse endo, og venter på IVF ved Ullevål, forhåpentligvis til våren. :)

NN2
30-11-06, 20:04
Hei hei Bonzo!

Du er hjertelig velkommen hit til oss:hallo:

Og lykket til med forsøket ditt!

:klemme:

Irene
30-11-06, 21:41
Masse lykke til med forsøket ditt, og helsen videre! Blir spennende å følge deg!:hallo:

Maria
30-11-06, 21:42
Hei på deg! :)

Velkommen hit til oss! Håper du kommer til å trives her inne og at vi kan dele erfaringer sammen.

:klemme:

MarianneJ
30-11-06, 22:07
tusen takk allesammen skal holde dere oppdater om hvordan forsøkene mine går... begynner på spray i morgen tidlig... håper ikke jeg får for mangen bi vikninger klem marianne

Tove
01-12-06, 09:43
Hei Marianne J

og lykke til med start på nesespray. Blir spennende å følge med i prosessen.

Hilsen Tove

Katarina
01-12-06, 11:25
Hei på deg og velkommen hit! :klems:

Lykke til videre, skal bli fint å bli bedre kjent med deg. :)

Elin
01-12-06, 18:28
Hei hei!!

:hallo: hit til oss, håper du il trivest!!

Og masse lykke til med forsøket ditt, de tar godt vare på deg i Haugesund:blunk:

:kjempeklem:

Diane
02-12-06, 00:00
Hei og velkommen!
Lykke til med IVF, håper det går bra og at du ikke får for mye bivirkninger av sprayen. Det blir veldig spennende å følge med videre i prosessen.

:hallo:

Uregistrert
02-12-06, 11:38
Henger meg på og ønsker lykke til.Du var jo heldig som kom inn så fort !!! Vi venter fortsatt,og vi har prøvd i snart 10 år=(

MarianneJ
02-12-06, 12:40
takker og bukker for det... 10 år ønsker dere også lykke til og håper dere kommer inn snart lykke til:kjempeklem:

Monica
02-12-06, 13:10
hva gjorde at dere kom igang så fort? vet du det?Kanskje det bare ikke er så lang ventetid der som i tr heim og oslo....Må innrømme litt misunnelse der ja....:fnis:

Monica
02-12-06, 13:10
hei ,var forresten jeg som skrev om 10 år,,,,hadde bare ikke kogget meg inn =)

MarianneJ
02-12-06, 17:06
hei ,var forresten jeg som skrev om 10 år,,,,hadde bare ikke kogget meg inn =)

Hei hei igjen Nei jeg vet ikke hvorfor det gikk så fort tror ikke det er så lang vente tid i haugesund... å så var de redd for at endoen skulle vokse igjen slik at jeg måtte ha en ny opperasjon, å at jeg til slutt ikke skulle ha mer eggstokk igjen det forsvant endel under forrige opperasjon pluss den ene egglederen var tett så jeg vet ikke om det var derfor.... Men nå gjenstå det jo bare å se om vi får det til..... har du vært inne til IVF før...?

MarianneJ
02-12-06, 17:08
Hei hei!!

:hallo: hit til oss, håper du il trivest!!

Og masse lykke til med forsøket ditt, de tar godt vare på deg i Haugesund:blunk:

:kjempeklem:

tusen takk for det ja jeg må si at jeg trives her inne allerde kjekt ¨å se å snakke med andre i samme situasjon..

Ann-Karin
04-12-06, 11:55
:hallo: Lykke til med ivf :minvenn:

Monica
05-12-06, 11:41
Hei hei igjen Nei jeg vet ikke hvorfor det gikk så fort tror ikke det er så lang vente tid i haugesund... å så var de redd for at endoen skulle vokse igjen slik at jeg måtte ha en ny opperasjon, å at jeg til slutt ikke skulle ha mer eggstokk igjen det forsvant endel under forrige opperasjon pluss den ene egglederen var tett så jeg vet ikke om det var derfor.... Men nå gjenstå det jo bare å se om vi får det til..... har du vært inne til IVF før...?
Nei dette blir første forsøk
jeg gruer nok litt nå

MarianneJ
05-12-06, 22:27
Nei dette blir første forsøk
jeg gruer nok litt nå

ja jeg gruer meg også men må bare prøveog tenke positivt,, jeg har nå gått på spay i 6 dager og det går kjempe fint merker ingenting... har bare fått noen ubehagelige kviser hehe..håper det går bra med deg

MaritV
06-12-06, 16:07
Heisann og velkommen hit.
Lykke til med forsøket. Håper det går bra med deg.
Klem fra Marit:klems:

Karoline
15-12-06, 11:57
Velkommen til oss. Ønsker deg lykke til i IVF forsøket, det er en spennende prosess. Har selv hatt ett forsøk i høst. :hentetre:

MarianneJ
26-12-06, 20:13
Velkommen til oss. Ønsker deg lykke til i IVF forsøket, det er en spennende prosess. Har selv hatt ett forsøk i høst. :hentetre:

Tusen takk for det,, lenge siden jeg har vært inne hr nå, har ligget med smerter i ei ukes tid men men:juleglis: har gått på spray nå i 26 dager og merker ikke mye til den heldigvis... venter i spenning på innkalelse til haugesund regner med å gå på spay ut januar....:julesmil:

Karoline
26-12-06, 23:54
Tusen takk for det,, lenge siden jeg har vært inne hr nå, har ligget med smerter i ei ukes tid men men:juleglis: har gått på spray nå i 26 dager og merker ikke mye til den heldigvis... venter i spenning på innkalelse til haugesund regner med å gå på spay ut januar....:julesmil:

Håper du skriver litt om prosessen din her inne. Jeg merket heller ikke noe til sprayen, men etterhvert så slo det sterkt ut haha

NN2
27-12-06, 09:13
Vil bare ønske dere lykke til med prosessen dere har forran dere!

:xkos:

MarianneJ
30-12-06, 00:49
Håper du skriver litt om prosessen din her inne. Jeg merket heller ikke noe til sprayen, men etterhvert så slo det sterkt ut haha

off får ikke håpe det skjer hehe... ja jeg skal prøve så godt jeg kan og holde dere oppdatert... går nå bare å venter i spenning på innkallese til haugesund,, like spent hver dag jeg går i post kassen men må vel bare ikke prøve og tenke så mye på det.. hehe lettere sagt enn gjort menmen...

dere får ha en riktig fin nyttårs feiring allesammen.... selv skal jeg til fjells på hytta sammen med min mann og et venne par gleder meg
til det skulle bare hatt litt snøøø....:snømann:

MarianneJ
30-12-06, 00:52
Vil bare ønske dere lykke til med prosessen dere har forran dere!

:xkos:

tusen takk for det som skrevet s¨å skal jeg prøve og holde dere oppdatert her inne etter hvert som ting begynner og skje... klem:lykkelig: