PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6
Noe som forverrer endometriose-smertene?
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Noe som forverrer endometriose-smertene?

Ble medlem
    Jan 2018
    Sted
    Halden
    Alder
    45

Standard Noe som forverrer endometriose-smertene?

Hei.
    Jeg har ikke fått påvist endometriose, men er under utredning. Jeg har endel smerter, og disse synes jeg øker når jeg er sulten og når jeg må gå eller stå over lengre tid. Smertene slipper litt taket når jeg setter meg ned. Er det noen som opplever dette ift endo-smertene?

Ble medlem
    Jul 2019
    Sted
    KÅRVIK
    Alder
    37

Standard

Hei. Kanskje litt sent svar ifht dato for innlegget ditt. Men jeg kjenner igjen en del av det du skriver. Jeg får også dette med smerter når jeg er sulten, som da lindres noen timer, til det kommer tilbake igjen.

Sliter selv mye med smerter i ryggen og magen. Begynte med at jeg etter en urinprøve ble satt på antibiotika for nyrebekkenbetennelse. Smertene ga seg ikke, blodprøver viser ingenting, ingen allergier eller feil med nyre/lever/bukspyttkjertel. Men uansett.. Smertene gir seg når jeg legger meg, er vondt å sitte, får en slags tyngdefølelse i mage/mellomgulv og sviende smerter i ryggen fra korsrygg til under skulderbladene. Fastlegen mener det er irritabel tarm, så sitter når og skal starte med fodmap, og teste ut litt der. Så må må jeg visst bare akseptere at jeg har vondt..

Håper du har fått hjelp for dine smerter og har det bedre nå 🙂

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine egne innlegg
  •