Hei!

Jeg ble operert for xu i påsken i år og fikk påvist endometriose. Jeg har aldri hatt problem før med dette. Ingen smerter og lite blødning. Etter operasjonen ble det veldig smertefult stort sett hele tiden. Spesielt ved eggløsning og menstausjon, men normal blodmengde. I slutten av juni forsvant menstrausjon og smertene toppet seg. Ble innlagt på sykehus igjen og etter 9 veldig smertefulle gyn undersøkelse og 7 forskjellige doktorer ble jeg operert etter å ha fastwt først i 30 timer for så å ikke komme inn til operasjon å så faste 12 tiner til før jeg endelig ble operert... Hadde da samenvoksning mellom buken og tarmen + mye endomentriise i arrvev etc. De brente bort endometriosen så vidt jeg vet. Jeg har hatt 2 normale, men smertefulle menstrausjoner i ettertid - har stort sett smerter hver dag. Var på gyn kontroll 10 september å selv om sterke smerter såg alt normalt ut. Masse egg i den eggstokken som fungerer og slimhinnen i livmor såg normal ut i forhold til syklus. Nå er menstrausjon forsinket igjen og jeg er ikke gravid, smertene øker. Var hos fastlege nå å fikk beskjed om å ta morfin som ble utskrevet ved forrige operasjon å «se det ann» .... etter veldig mye smerter i 7 måneder og mislykkede forsøk på å bli gravid å føle at det ikke blir tatt på alvor begynner å tære litt på. Hva blr jeg gjøre nå? Jeg har bestilt meg time hos Gynlege på Volvat på Hamar nå da ikke fastlege eller Lillehammer Sykehus har noe annen hjelp å gi en smertestillende