PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6
Endometriose,spiral?
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Endometriose,spiral?

Cool Endometriose,spiral?

Hei jeg er 29 år gammel. Jeg fikk satt inn mirena spiral for ca 3 uker siden, den måtte fjernes på legevakt samme kveld pga ekstreme smerter. Men noen dager etter den ble fjernet fikk jeg mere magesmerter (kjennes ut som livmor er hoven/irritert) jeg har både endometriose og adenomyose. Er det vanelig at det kan ta litt tid før det blir bra igjen? Eller er det noe jeg burde få sjekket opp? Den legevakten som fjernet spiralen hadde ikke no tilgang til ultralyd så er ikke tatt no sjekk etterpå.

Ble medlem
    Feb 2019
    Sted
    RAULAND
    Alder
    32

Standard

Hei,
    jeg har desverre ikke noen gode råd å komme med, men hvordan har det gått?

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine egne innlegg
  •