PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 57

PHP Warning: Use of undefined constant avatarurl - assumed 'avatarurl' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 58
Hei, ny på forumet jeg
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Hei, ny på forumet jeg

Ble medlem
    May 2019
    Sted
    Bergen
    Alder
    44

Standard Hei, ny på forumet jeg

HEI.
    Takk for medlemskap, setter pris på det!
    Jeg er ei dame på 43 år, samboer, tre barn og et bonusbarn. Jeg jobber som miljøterapeut innen spesialisthelsetjenesten, rusbehandling.

Jeg er operert for endometriose tre ganger. Jeg har fjernet "alt" og har vært i kjempe form i 1,5 år, men nå tror eg endometriosen er tilbake, trodde ikke det var mulig men.....

Håper å kunne bidra med min erfaring og kunnskap her inne, samt lære av deres erfaringer og kunnskaper.

En liten hilsen fra meg

Standard

Hei.
    Det virker som forumsiden her er på vei til å dø ut Men søk på endometriose/adenomyose selvhjelpsgruppe på fb så er det masse aktivitet

Ble medlem
    Jan 2019
    Sted
    Roverud
    Alder
    33

Standard

Hei og 'velkommen'...
    har du fjernet eggstokker også ? da trodde jeg ikke det var mulig å få noe mer.. ? det er kanskje noe legene kan best om for så vidt..

Jeg har ikke facebook og bruker forumene her.. Litt sjeldnere nå om dagen pga hektiske dager, men... Dame 31 år, kjæreste, ei datter og 2 bonusbarn.. og så har vi i tillegg 1 hund i hver bolig, så har nok av gjøremål i hverdagen. + full jobb.. i Perioder har jeg nok kjent at sykdommen er tøff å leve med, når hverdagene skal gå opp, men har sålangt bare bitt i hop...

Jeg ble operert i oktober 2018. Fjernet livmor, eggledere og livmorhalsen.. Skal til Ullevål igjen fredag 07.juni for jeg føler jeg har fått tilbakeslag allerede... Krysser fingrene for at det ikke er noe, men redd jeg har rett i mine mistanker.

Har du bedt om noen vurdering på om du kan ha noe mer nå?

Ha en fin dag og god helg!

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine egne innlegg
  •