PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_NUM - assumed 'MYSQL_NUM' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_ASSOC - assumed 'MYSQL_ASSOC' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant MYSQL_BOTH - assumed 'MYSQL_BOTH' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/init.php on line 165

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

PHP Warning: Use of undefined constant onlinestatusphrase - assumed 'onlinestatusphrase' (this will throw an Error in a future version of PHP) in ..../includes/class_core.php(4684) : eval()'d code on line 6

Irap
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Irap

Katinka Gjest

Standard Irap

Jeg har lest om irap-behandling på nettsidene til Copenhagen fertilitycenter. Er det noe som kan gjøres i Norge? http://www.copenhagenfertilitycenter...er/news-16.htm

Finnes det noen andre behandlinger som kan holde endometriosen tilbake etter en operasjon?

Jeg skal i gang med ivf-behandling (som singel i Finland) til sommeren, men jeg har så lyst til å få svar på om jeg har endometriose NÅ (etter 7 inseminasjoner uten resultat). Er det veldig viktig at det er kort tid mellom operasjon og forsøket?

Uregistrert Gjest

Standard

Hei Vi er også opptatt av immunologiske prosesser i forhold til infertilitetsproblemer.
    Endometriose sees i denne sammenhengen. NEI det er ingen som tilbyr IRAP her i Norge.
    Det skal bli interressant å se hva som kommer utav studien.
    Hvis en finner endometriose og de behandler denne så synes jeg 3 mndr etter OP vil være et perfekt forløp. Lykke til Jon

Katinka Gjest

Standard Takk for svar... men

Er det noen annen medikamentell (eller noen annen) behandling jeg kan få i løpet av de månedene mellom operasjon og ivf-behandling for å holde endometriosen tilbake? Jeg skjønner at det blir litt verre for hver gang jeg har mens?

Uregistrert Gjest

Standard

Jada hvis endometriose kan du bruke Synarela (GnRHa) frem til IVF forsøket
    Lykke til, Jon

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine egne innlegg
  •